Aviseringar
Rensa alla

Lesbiskt sex


Ämnesstartare

Jag som tjej är typ galet intresserad av att testa ha sex med en annan tjej, bara prova och se hur det är. Känns som att det är mer lättsamt och lekfullt än sex med killar vilket jag bara haft hittills. Men min fråga är var ni lesbiska tjejer hittar andra tjejer? Jag är inte lesbisk dock, hetero skulle jag säga men jag vill inte sätta någon etikett på min sexualitet så länge jag inte är säker. Men killar älskar jag det vet jag. Vänder mig ändå till er tjejer och undandrar hur tusan går ni till väga, hur hittar ni tjejer?


   
Citera

när jag var singel brukade jag hänga på olika sidor där man kan söka efter träff


   
SvaraCitera

go for it bara. känns det bra så äre ju något för dig kanske 😛


   
SvaraCitera

Jag tycker nog att du inte ska tänka så smalt som att du ska hitta just en "lesbisk tjej". Alla är mer eller mindre intresserade av att upptäcka både sitt eget och det motsatta könet utan att på något sätt vara varken lesbisk eller gay. Bland killar är det inte ovanligt att man "undersöker" varann bland sin kompisar och det borde vara lika enkelt för tjejer att fråga sina kompisar hur dom ser på sånt eller om dom gjort/har erfarenhet rent av med andra tjejer och utifrån det gå vidare om du får svar som leder till närmare "utforskningar". Jag tycker det ligger närmare till hands än att leta efter en helt främmande som du inte vet något om, vare sig hur hon är eller vilka sjukdomar hon har. Så fundera inte så mycket på de sexuella etiketterna, för i var och en bor en liten nyfiken ande, som vill veta hur det är utan att därför vara vare sig det ena eller andra och heller inte inordna dig i ett speciellt fack. Det ger sig av sig självt ändå så småningom. Ha de' å var nyfiken  😉


   
SvaraCitera