Aviseringar
Rensa alla

Less på alla tröga människor.


cccx
 cccx
Ämnesstartare

Jag är så jävla less på att alla människor ska vara så dumma i huvudet... Varför vet inget vad en bukspottskörtel är (not really men men) Kan nästan inte vara med någon person för dem fattar inget jävla skit om vad man snackar om. Och nej, jag menar inte att jag går runt till alla mina vänner och predikar om människans anatomi. Om man är dum i huvudet så blir man konstig in general, för mig iallafall. Är det jag är som onormal eller är det rätt för mig att tycka att man borde kunna vad en kvot är i sexan? Tänker dock inte säga min ålder för jag känner att jag kommer bli väldigt underrated då (fritt fram att gissa) Inte för att folk vet vem jag är men enough. Kan ni snälla skriva om ni har varit med om något liknande, tyckt alla är dumma i huvudet (för att dem är det) eller bara hatat dem för att de inte kan svaret på 78-6.


   
Citera

hur viktigt är det?


   
SvaraCitera
cccx
 cccx
Ämnesstartare

Räven från bronx:
hur viktigt är det?

För världen, inte vet jag. För mig, tydligen väldigt. Orkar inte leva längre hejdå.


   
SvaraCitera

cccx:

För världen, inte vet jag. För mig, tydligen väldigt. Orkar inte leva längre hejdå.

Bra, så fort du "ger upp" ditt destruktiva tänk så slipper du det


   
SvaraCitera

låser tråden på grund av att du redan har en liknande + diskussionsmaterialet kunde varit starkare för att det skulle hålla som en egen tråd.


   
SvaraCitera