Aviseringar
Rensa alla

Less på mina kompisar, vad fan ska jag göra..


Ämnesstartare

Tjenare. Mina kompisar som jag anser vara lite "nördiga" har försökt fått ihop lite träffar med två tjejer (Den ena gillar jag). Men de som gör mig så jävla brydd är att de frågar tjejerna utan att jag ens vet om det och säger till dem att jag också ska vara med vilket jag skäms sjukt mycket över. Och de är dessutom inte okej om man inte ens frågat en i förväg..

Men måste tillägas att jag absolut inte är någon tönt och brukar vara med de coolare killarna mest men också med de lite nördigare killarna ibland. Båda två fattar inte hur man hanterar sånna träffar och gör bort sig för mig framför tjejerna och jag får va med och ta del av det pinsamma.

Jag vill helt enkelt inte vara med tjejerna om mina nördigare kompisar är med pga att dem är helt efterblivna och gör bara bort sig. Så vad fan ska jag säga till dem? Jag vill ju träffa den här tjejen som också haft intresse för mig men som mina kompis slarvat bort för mig. Vad ska jag göra?


   
Citera

haha åh, vad fin du är! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
haha åh, vad fin du är! Hjärta

haha varför? 😀


   
SvaraCitera

inse att du varken är de du umgås med eller de du träffar. och om kvinnan som färtjänat ditt tycke ej förstår det, så tryck det antingen i huvudet på henne eller gå vidare till någon som har mer än handtvål i skallen.

alternativt, nu när vi ej leveri min värld; hitta ett sätt att charmigt och subtils särskilja dig från de övriga i umgänget. det kan vara lätt, du kan göra det svårt. tänk ungefär som att du blir snyggare om du står brevid någon ful.


   
SvaraCitera

du är en jättefin.


   
SvaraCitera

Rebellsyster: gå vidare till någon som har mer än handtvål i skallen.

hahahaha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:
inse att du varken är de du umgås med eller de du träffar. och om kvinnan som färtjänat ditt tycke ej förstår det, så tryck det antingen i huvudet på henne eller gå vidare till någon som har mer än handtvål i skallen.

alternativt, nu när vi ej leveri min värld; hitta ett sätt att charmigt och subtils särskilja dig från de övriga i umgänget. det kan vara lätt, du kan göra det svårt. tänk ungefär som att du blir snyggare om du står brevid någon ful.

haha ja, men asså de spelar ju lixom ingen roll vad jag gör för en av mina kompisar är så jävla värdelös så jag bara skrattar åt honom. Asså han är ju sjukt kul att vara med men inte i sånna samanhang direkt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
du är en jättefin.

aaaw <3


   
SvaraCitera

Maks:

hahahaha 😀

jag garva också men inte lika mycket.


   
SvaraCitera

WinterTime: haha ja, men asså de spelar ju lixom ingen roll vad jag gör för en av mina kompisar är så jävla värdelös så jag bara skrattar åt honom. Asså han är ju sjukt kul att vara med men inte i sånna samanhang direkt 😉

wintertime, jag tror att du vet vad du behöver för att undgå situationens svidelse. arbeta upp lite ryggrad och få kvinnan på fall genom att till en början faktiskt ta kontroll över att budskapet om din tonårskärlek kommer fram. alternativt arbeta på din kompis uppförande, men problemet med detta är att livet inte är en amerikansk collegefilm. 
även då vi vill. 


   
SvaraCitera

Säga till dom, face to face. Så dom fattar! 🙂


   
SvaraCitera

the_fat_one:

jag garva också men inte lika mycket.

ok då vet jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:
wintertime, jag tror att du vet vad du behöver för att undgå situationens svidelse. arbeta upp lite ryggrad och få kvinnan på fall genom att till en början faktiskt ta kontroll över att budskapet om din tonårskärlek kommer fram. alternativt arbeta på din kompis uppförande, men problemet med detta är att livet inte är en amerikansk collegefilm. 
även då vi vill. 

visst, han måste ju inte vara något proffs. Men om man inte lyckas prata i mer än 3 sekunder utan att ha gjort bort sig totalt så känns de ju faktiskt inte ens som en bra ide att försöka lära honom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:
Säga till dom, face to face. Så dom fattar! 🙂

haha vad ska jag säga då? "Asså allvarligt bror. Du skämmer fan ut dig själv inför bruden jag gillar, tack för att du slarvat bort min chans!"
Eller? 😉


   
SvaraCitera

WinterTime:

haha vad ska jag säga då? "Asså allvarligt bror. Du skämmer fan ut dig själv inför bruden jag gillar, tack för att du slarvat bort min chans!"
Eller? 😉

Jo men typ asså! fanns kanske inte framför tjejen;D


   
SvaraCitera