Aviseringar
Rensa alla

Less på mina kompisar, vad fan ska jag göra..


Ämnesstartare

Swaglord;D:

Jo men typ asså! fanns kanske inte framför tjejen;D

haha nej äre sant, vad är de för fel på att säga de framför henne menar du? 😉
Men jag kan ärligt inte säga så, asså de går bara inte. Han kommer bli fett sur ju


   
SvaraCitera

WinterTime: visst, han måste ju inte vara något proffs. Men om man inte lyckas prata i mer än 3 sekunder utan att ha gjort bort sig totalt så känns de ju faktiskt inte ens som en bra ide att försöka lära honom...

det var inte lösningen som jag primärt lade fram. häng med. 


   
SvaraCitera

WinterTime:

haha nej äre sant, vad är de för fel på att säga de framför henne menar du? 😉
Men jag kan ärligt inte säga så, asså de går bara inte. Han kommer bli fett sur ju

men det får han väl tåla, du ska inte låta någon förstöra för dig, utan stå upp för den du är och för dina åsikter.  Men säg det på ett lite shystare sätt kanske?, men ändå seriöst så han fattar budskapet med det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:

men det får han väl tåla, du ska inte låta någon förstöra för dig, utan stå upp för den du är och för dina åsikter.  Men säg det på ett lite shystare sätt kanske?, men ändå seriöst så han fattar budskapet med det hela.

Haha ja men de sjuka är ju att de är ju så han är. Men jag menar, då är de väll bättre att han håller käften än att han som han gjorde försökte styra och ställa allting och ville ha hennes kik och allting. 
Så jag gick mest bara med och skratta åt honom när han gjorde bort sig och gick och längtade tills vi skulle skiljas åt från tjejerna. Så ja du kan ha varit de mest värdelösa jag varit med om i hela mitt liv.
Fattar han inte då så får han skylla sig själv om han blir sur.


   
SvaraCitera

WinterTime:

Haha ja men de sjuka är ju att de är ju så han är. Men jag menar, då är de väll bättre att han håller käften än att han som han gjorde försökte styra och ställa allting och ville ha hennes kik och allting. 
Så jag gick mest bara med och skratta åt honom när han gjorde bort sig och gick och längtade tills vi skulle skiljas åt från tjejerna. Så ja du kan ha varit de mest värdelösa jag varit med om i hela mitt liv.
Fattar han inte då så får han skylla sig själv om han blir sur.

Du gör som du själv vill,  Ingen annan bestämmer dina val. Men jag hade nog försökt säga det på ett seriöst men ändå snällt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:

Du gör som du själv vill,  Ingen annan bestämmer dina val. Men jag hade nog försökt säga det på ett seriöst men ändå snällt sätt.

Ja du har rätt, får se hur jag gör!


   
SvaraCitera

WinterTime:

Ja du har rätt, får se hur jag gör!

Thumbs up! 😀 Good luck!


   
SvaraCitera

vad fan? är högstadiefolk så här jävla efterblivna på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swaglord;D:

Thumbs up! 😀 Good luck!

haha tack, lär ju bara hålla käften om det men vi får se 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
vad fan? är högstadiefolk så här jävla efterblivna på riktigt?

äre jag eller de som är efterblivna menar du?


   
SvaraCitera

WinterTime:

äre jag eller de som är efterblivna menar du?

det lämnar jag helt öppet för tolkning.


   
SvaraCitera

Alltså du sa att tjejen redan visat intresse, så vad är du problemet? Boka en "privat" träff med tjejen, och sen äre klart.


   
SvaraCitera