Aviseringar
Rensa alla

Let's photoshop!


Ämnesstartare

Såg Lounge fact's nya avatar innan, och hade tråkigt. Började photoshoppa lite, men kom inte så långt. Blev inte mycket bättre än orginalet men man ser iaf att det är ett ansikte. Det hör egentligen inte hit, men ville bara nämna hur jag kom på idén till tråden från början. Så här ser bilden ut: Image Tror inte bilden är alltför lik dig, annars får du säga till. Det här bryter inte mot några regler på UM, väl? Vill även nämna att jag hade photoshoppat bilden oavsett vilken användare det hade varit, är ej besatt av Lounge fact (eller någon annan heller för den delen).

Anyhow, poängen med tråden är att photoshoppa en bild så den ser ut som orginalbilden. Jag kommer börja med att visa en photoshoppad bild, och sedan är det upp till er att återställa den igen. Den som först får ett bra resultat fortsätter sedan med en ny photoshoppad bild. Den som photoshoppade orginalbilden måste godkänna ditt resultat innan du får posta ett nytt bidrag. Man MÅSTE kunna återställa bilden genom att göra samma procedur baklänges, so keep that in mind!

Let's begin:
Image


   
Citera

fffff


   
SvaraCitera

oj


   
SvaraCitera

dddddd.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt anonym:

Almost! Ett steg kvar, men skit i det. Posta ett nytt bidrag nu, om du orkar.

Känner att den här tråden är rätt död.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Almost!

tänkte det jag också


   
SvaraCitera

.....

ful-katt.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt anonym:

.....

Bakgrunden blev lite knasig, men katten ser ut som den ska nu iaf.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite svårare:
Image


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

.

nästan, men tillräckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Lite svårare:

Ok tror inte min sista går att lösa. Det här var tråkigt [sad]

Edit: Haha, duktigt stavat av mig.


   
SvaraCitera

Vill bidra, men är sämst på PS [sad]


   
SvaraCitera