Aviseringar
Rensa alla

letar efter incestnovell


Ämnesstartare

jag letar efter en incestnovell som jag såg i en tråd på /b/ för några veckor sen. den var skriven från en killes perspektiv, som rent åldersmässigt väl var 14-15 eller dylikt, och handlade till större delen om han och hans syster under en sommar. de sysslar med en massa sexuella eskapader, vilket trappas upp rätt snabbt, och novellen slutar med att de träffas på någon semester i mexiko, och brodern hugger ihjäl systern för att han inte orkar vara kär i henne. typ. den är skriven på engelska, och av allt att döma så utspelar den sig i usa. med all sannolikhet kattpasta, men jag hittar den ändå inte.

någon som har koll? jag gillade den rätt skarpt, men orkade inte spara ner den. och jag vet att det finns gott om folk med sjuka dragelser här. så, gief. och om ingen mot förmodan vet så kan ni ju tipsa om andra noveller på temat incest.


   
Citera
Ämnesstartare

Vet massa incestnoveller men inte just den [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Vet massa incestnoveller men inte just den [sad]

och vad gör man då? postar länkar. så, posta länkar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och vad gör man då? postar länkar. så, posta länkar [no-no]

Haha, dom finns under kategorin "extrema noveller" på hard.nu [blush]

Dold text: Hehe, undrar hur min fru reagerar när hon ser att jag har koll på var man hittar incestnoveller O_o"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Haha, dom finns under kategorin "extrema noveller" på hard.nu [blush]

skall kollas in. kan man sortera efter olika teman, eller är man tvungen att sålla igenom en massa nekrofili och trams för att lista ut vad som är läsvärt?

inte för att nekrofili skulle vara ett dåligt tema, men jag fick nog efter eternal hearts.

Herr Luver:

Dold text

du skulle skrivit i dold text redan från början. vanligt nybörjarmisstag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Dold text

frugan ej förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

skall kollas in. kan man sortera efter olika teman, eller är man tvungen att sålla igenom en massa nekrofili och trams för att lista ut vad som är läsvärt?

Tror inte man kan sortera, men det står vad novellen innehåller i varje rubrik så det är bara att trycka ctrl+f och skriva "incest" [crazy]

Fru Luver:

frugan ej förvånad

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

brodern hugger ihjäl systern för att han inte orkar vara kär i henne.

logiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Tror inte man kan sortera, men det står vad novellen innehåller i varje rubrik så det är bara att trycka ctrl+f och skriva "incest" [crazy]

omständighet. men jag är inget större fan av såna där samlingssidor för sexnoveller. de få gångerna jag faktiskt läst något riktigt läsvärt så är det någon /b/tard som postat det. om än inte skrivit det. men det är så satans jobbigt att spara ner det när det väl händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

frugan ej förvånad

är det läge att fråga sig vad som egentligen hände med barnet luver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

logiken.

nej. slutet var rätt kasst. men själva novellen var faktiskt rätt trovärdig. eller ja, så trovärdig som sexnoveller överhuvudtaget kan bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

är det läge att fråga sig vad som egentligen hände med barnet luver?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

är det läge att fråga sig vad som egentligen hände med barnet luver?

heheehhehe....[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

är det läge att fråga sig vad som egentligen hände med barnet luver?

Hehehehe... kan fortfarande minnas hur hon skrek den dagen åååh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

[love]

Fru Luver:

heheehhehe....[ops]

Herr Luver:

Hehehehe... kan fortfarande minnas hur hon skrek den dagen åååh [love]

kräver härmed en novell om saken. vilken som skriver/startar den är strunt samma, men ikväll ska den vara klar [no-no]


   
SvaraCitera