Aviseringar
Rensa alla

letar efter popare aktiva under sent 90-tidigt 2000


Ämnesstartare

Birger:

HjärtaGråter

jag kan inte förklara varför, men av någon anledning så vill man inte riktigt längre ligga med någon som inte var född när forever släpptes, hur snygg den än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: jag kan inte förklara varför, men av någon anledning så vill man inte riktigt längre ligga med någon som inte var född när forever släpptes, hur snygg den än är.

haha. det är där generationsklyftan går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fick användning för frasen "jag grät till bede när du grät på bb" för några veckor sen, var lite knäckande när jag gjorde huvudräkningen.
så illa är inte riktigt fallet med dig, men rätt illa.

min mamma då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

haha. det är där generationsklyftan går.

det är på fullaste allvar där jag dragit gränsen i typ tio år nu. hur länge som helst har jag sagt, "okej, femtonåringar är rätt snygga ibland, och de blir relativt sett bara yngre och yngre, men oavsett hur snygga de är tänker jag aldrig ligga med någon som inte var född när broder daniel forever släpptes".
hoppas att hon inte läser det här, utifall att jag ändrar mig någon gång i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

min mamma då

jag grät till bede när din mamma grät på bb?
okej, den funkar också. men hon grät förmodligen för att hon fött en så lösaktig dotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: men hon grät förmodligen för att hon fött en så lösaktig dotter.

detta är sant.

Leijonsparf: hoppas att hon inte läser det här, utifall att jag ändrar mig någon gång i framtiden.

Hjärta
har ej hittat en sådan punkt för gränsdragning än...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag grät till bede när din mamma grät på bb?
okej, den funkar också. men hon grät förmodligen för att hon fött en så lösaktig dotter.

spela inte dum. tror att hon är väldigt nöjd med mig. 


   
SvaraCitera
time
 time

Leijonsparf:

det behövs inte, finns nog mycket av mina funderingar som du kan ge värdefull input på. jag återkommer när jag har sammanställt lite diskussionspunkter.

Då kan du räkna med mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

detta är sant.

Hjärta
har ej hittat en sådan punkt för gränsdragning än...

fundera kring ett verk/en händelse/produkt/teknologi som är en så självklar del av din tillvaro och identitet att du inte kan föreställa dig hur någon som inte har egna minnen av dess släpp/inträffande, som inte ens var född då, någonsin skulle kunna vara kulturellt relevant för dig, i den grad att du skulle ha svårt att identifiera dig med dem.
typ, skulle du kunna tänka dig att ligga med någon som inte fattar vad en cd-skiva är för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: fundera kring ett verk/en händelse/produkt/teknologi som är en så självklar del av din tillvaro och identitet att du inte kan föreställa dig hur någon som inte har egna minnen av dess släpp/inträffande, som inte ens var född då, någonsin skulle kunna vara kulturellt relevant för dig, i den grad att du skulle ha svårt att identifiera dig med dem.

ska fundera på detta. återkommer med resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

spela inte dum. tror att hon är väldigt nöjd med mig. 

det är bara för att hon inte förstår vidden av din lösaktighet.

timeisrunningout:

Då kan du räkna med mig!

yay. jag hör av mig inom någon vecka, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är bara för att hon inte förstår vidden av din lösaktighet.

det hoppas jag att hon inte gör, det skulle göra henne mycket ledsen.


   
SvaraCitera