Aviseringar
Rensa alla

Leva i ett rymdskepp


Ämnesstartare

Skulle du vilja stiga ombord på ett rymdskepp vid ungefär, 30 års ålder och sedan färdas med detta rymdskepp resten av ditt liv. Rymdskeppet skulle färdas extremt långt och du kommer aldrig få se jorden igen, tillslut kanske kontakten med jorden bryts. Då är det bara du och, kanske 1000 mer personer på rymdskeppet ensamma mitt ute i rymden.


   
Citera
Ämnesetiketter

Erkowich:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Fy vad tråkigt.


   
SvaraCitera

Erkowich:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ja fan!


   
SvaraCitera
smisk

Erkowich:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

Låter nästan lite lockande...


   
SvaraCitera

Erkowich:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Erkowich:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

skulle nog vara kul i sissådär 1 vecka[n]


   
SvaraCitera

Erkowich:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Skulle hoppa på nu om jag fick chansen! Tänk så många intressanta planeter man kanske får besöka och.. och.. allt! Man kanske träffar helt underbara personer på skeppet och blir helt tajta med varandra. Och mindre ansvar än här på pissjorden där man måste tänka på jobb, räkningar och deklarationer mer än vad man hinner njuta av livet.
Rymd, JA TACK.


   
SvaraCitera

Erkowich:

Ja

Jag tycker mitt badrum känns lite som ett rymdskepp.


   
SvaraCitera

Jadå, fast då utgår jag såklart från att det kommer att finnas något att göra under tiden. Om jag exempelvis är lagrad i rymdskeppets dator så finns det ju ingen större anledning att inte göra det, men om jag måste leva som vanlig människa, utan möjlighet till framtida teknologisk utveckling, så hade jag givetvis avstått.

Fast just 1000 personer känns lite konstigt. Varför skicka så pass få personer någonstans? Om man gör det så är det antagligen för att man vill studera något. Om jag då vore en forskare så hade det ju varit betydligt mer intressant.


   
SvaraCitera

Erkowich:

Då är det bara du och, kanske 1000 mer personer på rymdskeppet ensamma mitt ute i rymden.

skulle kännas väldigt ensamt, verkligen...


   
SvaraCitera

Erkowich:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Om detta rymdskepp är Hjärtat av Guldet och innehåller Arthur och kompani.


   
SvaraCitera

Erkowich:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Lämna alla nära och kära för att se det otänkbara? Nej


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera