Aviseringar
Rensa alla

Leva i synd!


Ämnesstartare

Ok, vill börja leva i synd och sexuell dekadens nu. Hänge mig totalt åt köttets begär! Om någon här råkar vara medlem i någon hemlig, förbjuden sexklubb (med lätta drag av ockult sektism) så skicka gärna ett inbjudan-PM [ops]

Annars kan vi börja lätt några stycken och bara nakentitta på Rocky Horror Picture Show någon kväll. En blandning av tjejer och killar, alla ska ligga med alla!
Jag kan stå för plasten (att skydda väggar och möbler med alltså).


   
Citera

Är inte tillräckligt självsäker.
m du lovar att släcka lampan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, TV:n kommer ju ge ljus ifrån sig fortfarande...

Hela poängen är väl att man ska bli självsäker! Och öppen. Fast det lär ju ta ett tag innan jag är bekväm med någon annans manslem i munnen.

"...don't dream it, be it!"


   
SvaraCitera

Sterd:

ast det lär ju ta ett tag innan jag är bekväm med någon annans manslem i munnen.

Vi kan börja långsamt och ta det i den takt du känner dej bekväm med[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vi kan börja långsamt och ta det i den takt du känner dej bekväm med

Hastigheten spelar ju ingen roll, det är själva instoppandet jag har problem med [blush]


   
SvaraCitera

Sterd:

Hastigheten spelar ju ingen roll, det är själva instoppandet jag har problem med [blush]

Kan göra det snabbt när du inte är beredd[blush] fast då kanske du reflex-biter[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

fast då kanske du reflex-biter

Nejdå!


   
SvaraCitera

Sterd:

Nejdå!

Bra[cute]


   
SvaraCitera

Kan vi inte bara dricka vin och ha tända ljus, leka sanning eller konsikvens och ta av oss plagg efter plagg efter varje vinglas vi har druckit.

Det tycker jag låter mysigare. Vart kvällen slutar är väl onödigt att förutspå innan, det blir bara krystat.


   
SvaraCitera

Vet att Sten vill vara med iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Det tycker jag låter mysigare. Vart kvällen slutar är väl onödigt att förutspå innan, det blir bara krystat.

Det är ingen jävla myspysafton det här. Det ska knullas, that's the point! Ormgrop!

isola:

Vet att Sten vill vara med iaf

Vem är det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på att alla måste ju såklart vara singlar också, eller ha 0 problem med att swinga.

Fast mest vill jag ju att någon redan är med i något sånt här och bjuder in mig. [sad] Det måste väl finnas sånt här någonstans i vårt avlånga land.


   
SvaraCitera

Sterd:

Vem är det? [shake]

massgrav


   
SvaraCitera

Sterd:

Det är ingen jävla myspysafton det här. Det ska knullas, that's the point! Ormgrop!

det blir väl knulla då också????????+++++++


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

det blir väl knulla då också????????+++++++

Ja, men varför ska man krångla med vin och lekar och skit?? På't bara.


   
SvaraCitera