Aviseringar
Rensa alla

Leva resten av sitt liv gift med antingen en 6 åring eller 70 åring


Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah el så lever han tills han blir 102

Nej det blir han inte. Ger honom dubbla mängden av hans hjärtmedicin så är han död om en månad;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det finns inget som säger att en 15-årig tjej är starkare än en 70-årig gubbe.

dessutom, hur många 15-åriga tjejer kan någonting om självförsvar? gissar att de är ännu färre i indien.

De e väl inte helt bimbade i Indien?! De får väl använda hjärnan och tänka smart. 


   
SvaraCitera

BlueView:

De e väl inte helt bimbade i Indien?! De får väl använda hjärnan och tänka smart. 

bara för att man är smart behöver man inte alls vara bra på att försvara sig................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bara för att man är smart behöver man inte alls vara bra på att försvara sig................

Nej. Sant! Men man kan alltid slingra sig undan på ett eller annat sätt, tror jag nog. Men som sagt du har nog rätt och de flesta delar dina åsikter! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 åringen. Då kan man ju uppfostra barnet som det vore ens eget.


   
SvaraCitera

BlueView:

Nej. Sant! Men man kan alltid slingra sig undan på ett eller annat sätt, tror jag nog.   

Det tror inte jag att man kan om man är i beroendeställning och dessutom bor tillsammans med någon. Utöver dte har man med största sannolikhet krav på sig att man ska få barn snart med gubben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
6 åringen. Då kan man ju uppfostra barnet som det vore ens eget.

Men det är ju inte ditt barn, det är ju din man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6-åring, man behöver inte sexa de första 10 åren osv.. Har svårt att tänka mig in i rollen som kvinna med make.. Men antar att ett sällskap är bättre än inget.. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Det tror inte jag att man kan om man är i beroendeställning och dessutom bor tillsammans med någon. Utöver dte har man med största sannolikhet krav på sig att man ska få barn snart med gubben.

Jomen det händer hela tiden i Hollywood och USA ni vet golddiggers. Kvinnor som gifter sig med gamla gubbar för pengarnas skull fast detta av fri vilja och inte tvång. Man skaffar ett barn och ärver gubben när man dör..... Inget nytt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
6-åring, man behöver inte sexa de första 10 åren osv.. Har svårt att tänka mig in i rollen som kvinna med make.. Men antar att ett sällskap är bättre än inget.. 😉

Sant!XD 


   
SvaraCitera

BlueView:

Jomen det händer hela tiden i Hollywood och USA ni vet golddiggers. Kvinnor som gifter sig med gamla gubbar för pengarnas skull fast detta av fri vilja och inte tvång. Man skaffar ett barn och ärver gubben när man dör..... Inget nytt..

det är rätt stor skillnad mellan att vara en golddigger och en 15-årig tjej som blir bortgift ditt tard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte vilja gifta mig med någon :/ Jag skulle fly eller något! USH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det är rätt stor skillnad mellan att vara en golddigger och en 15-årig tjej som blir bortgift ditt tard

That was rude. Retard?  Okej har kanske inte de bästa argumenten , men du behöver inte skriva så......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Skulle inte vilja gifta mig med någon :/ Jag skulle fly eller något! USH!

Ja! Fly vore det bästa:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

70 åringen blir ju inte så länge av livet, 6 åringen skulle man nog inte få uppfostra ändå, föräldrarna skulle nog ba komma med på köpet 


   
SvaraCitera