Aviseringar
Rensa alla

Lever du eller är du död?


Ämnesstartare

En konstig fråga kan tyckas för vissa av er. Ni tänker säkert "Dah, om jag var död hade jag ju inte kunnat skriva här", men med tanke på att det finns zombies samt att vi inte VET om det finns dator med internetuppkoppling i himlen/helvetet så tycker jag det är en högst relevant fråga.

Om du är död skriv gärna när du dog, av vad du dog samt hur gammal du blev.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är zombies hjärndöda människor eller menar du sagozombier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg shit vad förvirrad jag blev nu :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag levde i ett förgående liv, samt kommer att leva i nästa. 

döden existerar inte, bara födseln! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag levde i ett förgående liv, samt kommer att leva i nästa. 

döden existerar inte, bara födseln! 

håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dog den 5 februari 1986, någon band mina händer och stoppade spagetti i näsan och munnen på mig så att jag inte kunde andas, jag blev 28 år. 

Gud vad jag älskar spagetti...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Är zombies hjärndöda människor eller menar du sagozombier?

Asså riktiga zombies som är i Day of the dead och sådana filmer.


   
SvaraCitera
Draug

Lassemaja: Jag är död

men liket lever.


   
SvaraCitera

Ingen runkar som dead mans hand. Death's sweet embrace will never touch me, life is but an illusion and thus is death, Schrodinger's cat, my goal, my passion. "What is dead may never die"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lassemaja: Jag är död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag levde i ett förgående liv, samt kommer att leva i nästa. 

döden existerar inte, bara födseln! 

Det där kan faktiskt vara sant! Tunneln man ser som folk med nära döden upplevelser pratar om är i själva verket då du är på väg ut ur livmodern. Och medan du upplever en nära döden upplevelse så får mamman som skulle föda om dig missfall. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
omg shit vad förvirrad jag blev nu :S

a vet d här va så 7kt filosofiskt att vi gamlingar inte hänger med i svängarna :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Tunneln man ser som folk med nära döden upplevelser pratar om är i själva verket då du är på väg ut ur livmodern. Och medan du upplever en nära döden upplevelse så får mamman som skulle föda om dig missfall. Eller?

Haha jag har tänkt exakt samma tanke!!! Ja, det kan ju vara på nått sådant vis, det märker vi när vi "dör"! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laleh sjunger på denna säger dom tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar när människor har begrepp på ting som finns i andra universum/världar. "tänk om ni i verkligheten är uppkopplade till datorer och allt egentligen är osant.". kan ni åtminstone försöka förstå att andra platser än de vi känner till möjligen ej har samma teknologi eller jävla metoder som finns för oss. 


   
SvaraCitera