Aviseringar
Rensa alla

leverfläckar


Ämnesstartare

Laser, kniv eller sax.
Kniv är läskigt, då får man stygn som är obehagligt. Sax är läskigt för då bränner de så att det inte ska blöda, luktar illa 😛
Laser har jag inte provat^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Laser, kniv eller sax.
Kniv är läskigt, då får man stygn som är obehagligt. Sax är läskigt för då bränner de så att det inte ska blöda, luktar illa 😛
Laser har jag inte provat^^

Hehe jag provade att dra i en och ta en sax och klippa fyfan va ont det gjorde och nu har den kommit tillbaka och är ännu fulare nu..inget jag rekomenderar precis...

Jag är jätteblek i ansiktet och då syns dom väldigt mycke[n]


   
SvaraCitera

lolArne:

Jag är jätteblek i ansiktet och då syns dom väldigt mycke

Ser det ut som att någon som är lös i magen har fisit i ditt face?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha typ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolArne:

Hehe jag provade att dra i en och ta en sax och klippa fyfan va ont det gjorde och nu har den kommit tillbaka och är ännu fulare nu..inget jag rekomenderar precis...

Well, nu menar jag hur de gör hos läkaren med bedövning, steril sax och som sagt brännapparat. Och det ser jävligt bra ut. Jag gjorde det ändå på relativt stora, trots det så syns det knappt några ärr.
Och detta gjorde jag för ett halvår sen.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack ska man typ ringa till vårdcentralen och boka tid?hur ycke kostar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen bryr sig.

jag har rätt många, vi snackade om det en dag och alla blev chockade när de räknade mina, som ändå är väl synliga [cute]

avundas dig om det är det största komplexet du har.. [tard]


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Man måste opperera.

Hur mycket kostade det att operera och var gjorde du det? 🙂


   
SvaraCitera

soimpolite:

Hur mycket kostade det att operera och var gjorde du det? 🙂

Det kostade ingenting för mig.
Min satt i pannan så när jag borstade håret kom jag alltid åt den och de sa att det kunde vara farligt om den började blöda eller nåt, så det var gratis. 🙂 Jag gjorde det på en vanlig vårdcentral.


   
SvaraCitera