Aviseringar
Rensa alla

LG KU990 Viewty problem med att överföra filmer.


Ämnesstartare

Hej, jag har precis fått en LG KU990 Viewty. Men nu är det såhär att jag konverterade filmerna med Divx converter som man skulle, kopplade sedan in usbkabeln till datorn, fast när jag ska försöka lägga till filmerna i mobilen så fungerar det inte. Vad gör jag för fel?

Tack på förhand.


   
Citera

hum, din telefon kanske inte stödjer det filformatet. Lägger du det på rätt minneskort föresten?

Sa bara dom där för att säga att din avatar rockar och pitbullfarm kickar ass![rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaret. Det står card och det är förmodligen där jag ska lägga det eftersom det står 2000mb eller något. Jag har konverterat formatet till Divx så det ska stödja det eftersom konverteringsprogrammet följde med till mobilen. Det är lite konstigt eftersom det är svårt att lägga in musik också.


   
SvaraCitera

Fuhrer2:

Det är lite konstigt eftersom det är svårt att lägga in musik också.

Prova att föra över filerna utan mobilen, använd en minneskortsläsare och överför direkt till minnet.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du ändrat överföringsinställningarna till masslagring?
Det är ett måste om man ska föra över filmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var försiktig. hoppas du vet vad du gör. den telefonen är väldigt lätt att ha sönder när man ska överföra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, nu är det såhär, att jag hör knappt någonting när min Lg ringer när jag har den i fickan, och man känner ingen vibration heller, någon som vet hur man ställer in högre volym eller något?[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera