Aviseringar
Rensa alla

Lidl's nagellack, tips på andra


Ämnesstartare

Vill ranta lite och varna. 

Lidls jävla nagellack dom hade denna vecka, förvisso bara 20 spänn men endå. Det håller verkligen inte, det flagnar och blir streck hur mycket man en försöker att måla. Jävla skräp. Tips på bra nagellack? Vill ha ett blått eller turkost 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur är H&M nagellack? 


   
SvaraCitera

Make Up Stores' nagellack är kvalitetsfyllt, men också rätt kostsamt. Viva la Diva som finns på bland annat Åhléns är hyfsat billigt och prisvärt.


   
SvaraCitera

Det enda Lidl ä bra på å "gö" är dounuts 


   
SvaraCitera

vill du ha billigt så tkr jag du ska köpa maybelline, kan du tänka dig något dyrare så kör isadora eller l'oreal. vill du ha riktigt bra lack tkr jag essie, opi och ciate är nice


   
SvaraCitera
time
 time

Här är några snygga lila/blå (finns ju tusen andra färger på sidan också, men tänkte när du nu frågade efter blått).  http://eleven.se/lila-bla-g1687.html  

Det är nog mer värt att lägga en liten extra slant på ett bra lack från början, det blir ändå billigare än att lägga ut 20+20+20+20 kr på sämre som inte håller.


   
SvaraCitera

tur man inte använder massa sån skit, men annars kan man ju göra som en före detta klasskompis som åkte extra långt för att tjejen hans skulle ha ögonfransförlänging som kosta 1700 kr... måste va dyrt att vara tjej alltså


   
SvaraCitera

Har för mig att Mavala's är ok. Tror de kostar runt 45/st.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
tur man inte använder massa sån skit, men annars kan man ju göra som en före detta klasskompis som åkte extra långt för att tjejen hans skulle ha ögonfransförlänging som kosta 1700 kr... måste va dyrt att vara tjej alltså

Vill inte ens tänka på alla tusentals kronor jag "slösat" bort på smink, hud och hårvårdsprodukter. Rodnar


   
SvaraCitera
Berit

lidl... vad förvänta du dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
tur man inte använder massa sån skit, men annars kan man ju göra som en före detta klasskompis som åkte extra långt för att tjejen hans skulle ha ögonfransförlänging som kosta 1700 kr... måste va dyrt att vara tjej alltså

Är inte tjej, men det är dyrt att vara kille också om man inte vill vara som alla gubbar som inte lägger ner ett kota på sig själv. 

time:
Här är några snygga lila/blå (finns ju tusen andra färger på sidan också, men tänkte när du nu frågade efter blått).  http://eleven.se/lila-bla-g1687.html  

Det är nog mer värt att lägga en liten extra slant på ett bra lack från början, det blir ändå billigare än att lägga ut 20+20+20+20 kr på sämre som inte håller.

Jo antagligen, riktigt snygga tack! 


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:

Är inte tjej, men det är dyrt att vara kille också om man inte vill vara som alla gubbar som inte lägger ner ett kota på sig själv. 

Jo antagligen, riktigt snygga tack! 

funkar inte att ha massa onödiga grejer när man skruvar o skitar ner händer 


   
SvaraCitera

episode:

Vill inte ens tänka på alla tusentals kronor jag "slösat" bort på smink, hud och hårvårdsprodukter. Rodnar

den notan skulle inte va rolig att se Blink 


   
SvaraCitera

Det funkar heller inte att ha en schysst skjorta eller snygga byxor. Nagellack tar heller inte skada av smuts och det finns något kallat handskar.


   
SvaraCitera
penja

Kalleskaviar:
Hur är H&M nagellack? 

Tkr faktiskt deras nya kollektion är rätt bra! Samt prisvärd 


   
SvaraCitera