Aviseringar
Rensa alla

Ligga med en lärare?


Ämnesstartare

arpateko:

Har hört att man kan tvätta bort det med klorin! 

ska prova Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt brukar man ju ofta fantisera om man synd om honom ifall det skulle bli av och nån skulle avslöja det. Får inte han typ sparken då samt förlorar rätten till att undervisa igen och lite sånt?


   
SvaraCitera

arpateko:
Jag har en lärare på min skola som är to die for snygg, smart, osv. osv. och som dessutom är singel. Han är nyss examinerad vilket också innebär att han inte är helt för gammal för mig.  Hur fan får man en lärare att ligga med en? Hur tabu tycker ni att sånt är?

Det är olagligt att en lärare får ha en sexuell relation till sina/sin elever/elev och det är strång förbjudet. Om du verkligen känner att du är så intresserad av honom pröva efter att du slutat skolan isf.

Zodd:
Jag gissar att skolan skulle se honom som alltför omoralisk och opålitlig om han låg med en elev på skolan och därav ge honom sparken, och då skulle han antagligen ha svårt att få jobb som lärare senare också. Det beror nog på honom om han är villig att ta risken eller inte, är han hetero så tackar han troligtvis inte nej av annan orsak. 😉

Bra där!


   
SvaraCitera

Alltså!  Det är olagligt av en lärare att ligga med en Elev, Så ett tips är att INTE göra det, För om någon märker så är det kört för läraren och han får sparken, Det är väll inte det du vill kanske :-/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lärare för nybörjare vrf inte satsa högre som ex på en överläkare ?     lolxD 


   
SvaraCitera

Fråga om ni kan ses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peterhorn:
Fråga om ni kan ses

Hade ju varit jätteakward 🙁 Haha


   
SvaraCitera

L

arpateko:

Hade ju varit jätteakward 🙁 Haha


   
SvaraCitera

Om jag hade varit läraren och en tjej i klass frågat, skulle ja antngen sagt yes eller no.

Inget konstigt så fågs du.


   
SvaraCitera
GraGo

Är du över sexton?

Om inte så räknas det som våldtäkt, även om du är med på det.

Sedan så tror jag nog att han skulle säga nej f.ö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:
Är du över sexton?

Om inte så räknas det som våldtäkt, även om du är med på det.

Sedan så tror jag nog att han skulle säga nej f.ö.

Är 18, tar studenten om typ ett halvår, så det är lugnt (Y)


   
SvaraCitera
reben

soft hoppas han e snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo: Är du över sexton?

Över arton är det som gäller om personen står i beroendeställning till en och oavsett om man är myndig eller ej så kommer läraren att förlora jobbet om det kommer ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha sex med vem helst du önskar men ta hänsyn till vilken position du sätter honom i (GalenBlinkMycket gladSkadeglädjeCoolSover) genom att sikta in dig på att ha honom som subjekt för tillfredsställelse för dina lustar. Tänk på konsekvenserna av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilijan Chevalier:
Ha sex med vem helst du önskar men ta hänsyn till vilken position du sätter honom i (GalenBlinkMycket gladSkadeglädjeCoolSover) genom att sikta in dig på att ha honom som subjekt för tillfredsställelse för dina lustar. Tänk på konsekvenserna av det.

Men om det är efter studenten räknad jag väl inte som elev?


   
SvaraCitera