Aviseringar
Rensa alla

ligga med många brudar hur gör jag?


Ämnesstartare

tja vill gärna ligga med många tjejer hur tar jag kontakt för känner typ ingen tjej så tacksam hur jag ska  göra för att komma i kontakt med tjejer  sociala medier?  i verkligheten ele hur gör man kom med tips ni som kan de där och vet hur man gör


   
Citera
Ämnesetiketter

Inte för att jag stöttar tanken men tinder eller krog skulle jag nog säga vore något för de som inte bryr sig så värst mycket om vem de har sex med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Inte för att jag stöttar tanken men tinder eller krog skulle jag nog säga vore något för de som inte bryr sig så värst mycket om vem de har sex med. 

 testat tinder funkar inte så bra där ganska ytligt också


   
SvaraCitera

Danneboi:

 testat tinder funkar inte så bra där ganska ytligt också

Man kanske måste vara ytligt begåvad om man ska ligga med många brudar


   
SvaraCitera

Se fräsch ut, ha en bra stil, sköt hygienen och va socialt kompetent så får du ligga.

Att skriva till random folk på sociala medier ger inget ligg. Kanske 1 på miljonen så det är inget bra sätt.


   
SvaraCitera

Danneboi:

 testat tinder funkar inte så bra där ganska ytligt också

Fast det som du beskriver att du vill ligga med många och hur man gör det är ju ytligt. 


   
SvaraCitera

Bodycontact.se 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Bodycontact.se

Upplever att den sidan är mest för homosexuella män som inte kommit ut... 


   
SvaraCitera

min bästa vän har fått kontakt med många tjejer inom barer


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Bodycontact.se 

mest IQ-befriade fiskmåsar på den sidan


   
SvaraCitera

Danneboi:

 testat tinder funkar inte så bra där ganska ytligt också

Tinder är omöjligt och finns alltid en chans att träffa en seriemördare så krog är nog säkrare (kan bli paradis för sexuella sjukdomar)


   
SvaraCitera

storebror:

Upplever att den sidan är mest för homosexuella män som inte kommit ut... 

och jag upplever den som folk som läser första ordet söker samlag och skiter i resten


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

och jag upplever den som folk som läser första ordet söker samlag och skiter i resten

Ja, precis det jag menade fast med homosexuella "diskreta" män haha


   
SvaraCitera

Jag har inte varit ute på Bodycontact.se så vet inte hur det är där. Men förvånar mig inte. Tinder är skit om man inte är tjej eller modellsnygg. 

Kanske reality-TV? Typ Big Brother?


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Jag har inte varit ute på Bodycontact.se så vet inte hur det är där. Men förvånar mig inte. Tinder är skit om man inte är tjej eller modellsnygg. 

Kanske reality-TV? Typ Big Brother?

större chans att man träffar folk på tinder som inte tänker med penisen än på bc


   
SvaraCitera