Aviseringar
Rensa alla

Ligga med olika killar i samma gäng


Ämnesstartare

Hej! Låg med en kille för ett tag sen och någon månad senare med en av hans bra kompisar. Hans kompis var ganska på mig och sa att det var okej för den första att jag låg med honom. Har lite dåligt samvete nu för känns som att den första egentligen inte ville att jag låg med den andra.

Vad tycker ni, har jag gjort fel?


   
Citera

Ja, det har du. Dock har killarna också gjort det


   
SvaraCitera

Om ni inte hade någon relation till varandra annat än "låg en gång" så var det nog inget fel med det


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Ja, det har du. Dock har killarna också gjort det

Tumme upp


   
SvaraCitera

I Princip har du inte gjort något fel men någonstans är det ändå fel. Nu kan du inte bli ihop med någon av killarna, de har haft sin chans.


   
SvaraCitera

inget fel


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe:
I Princip har du inte gjort något fel men någonstans är det ändå fel. Nu kan du inte bli ihop med någon av killarna, de har haft sin chans.

?

Varför inte?

Till ts, nej, du har inte gjort något fel alls. Även om den första killen skulle bli ledsen så ligger det ju på honom att meddela intresse. Du har all rätt i världen att ha sex med folk liksom.


   
SvaraCitera

Nej. Om du inte känner dem är det deras ansvar att lösa sådant. Du har inget ansvar för den första killens känslor ifall det bara var ett engångsligg, då bör han ju själv förstå att han inte ska lägga några känslor vid det. Det är upp till den andra killen att bestämma om han vill såra sin kompis eller inte, och nu valde han att göra det. 


   
SvaraCitera

Nej, du har inte gjort något fel. 

Om jag förstår rätt så har du ingen relation med dem, ni har bara haft sex. 

Om jag vore dig skulle jag be dem hålla dig från dramat de har. Eftersom det är mellan dem, inte dig. Även om det är dig det handlar om. 


   
SvaraCitera

time:

?

Varför inte?

Eller alltså, ja, TS får göra precis som hon vill.


   
SvaraCitera

Jag lyssnade på en sån händelse en gång, det gick bra. Själv visste jag inget och kunde bara smygkolla hur de såg ut. Men det hjälpte säkert för den andra att prata om det inför någon annan. 

En annan hade lite panik när hon hade vart hemma hos två killar där en sovit i badkaret. Är det någon grej med att sova i badkar? Och de andra i sängen. Igen fick jag höra det och vem den ena gjort slut med och nån var kär i. Jag ville såklart ha en av dem. Det var första gången jag hörde om "kk" mest hörde jag ordet "snygg" 


   
SvaraCitera

Njaaa skulle inte säga att du har gjort något speciellt fel. Asså själv känner jag att ligga med random personer bara sådär är lite omoraliskt men du gör som du vill.


   
SvaraCitera

fuck you veronica


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
I Princip har du inte gjort något fel men någonstans är det ändå fel. Nu kan du inte bli ihop med någon av killarna, de har haft sin chans.

Otrevligt svar från "trevlig snubbe" 

Du har såklart inte gjort fel. Om du inte var ihop med någon av de och du ville ha sex så har ni alla varit med på det. Vad som händer mellan dig och en annan person är mellan er. Som du skriver så hade ni "bara" sex och sex är inget bindande avtal på att man är ihop. 

Vill du bli ihop med någon av de och de med dig så är det inte försent såsom Trevlig-Snubbe påstår!


   
SvaraCitera

jointhebeat:

Otrevligt svar från "trevlig snubbe" 

Du har såklart inte gjort fel. Om du inte var ihop med någon av de och du ville ha sex så har ni alla varit med på det. Vad som händer mellan dig och en annan person är mellan er. Som du skriver så hade ni "bara" sex och sex är inget bindande avtal på att man är ihop. 

Vill du bli ihop med någon av de och de med dig så är det inte försent såsom Trevlig-Snubbe påstår!

Whatever, TS får göra som hon behagar. Jag uttrycker bara min åsikt, that is all.


   
SvaraCitera