Aviseringar
Rensa alla

Ligga med yngre/äldre?


min: 10
max: 17


   
SvaraCitera

18+ helt enkelt.
Men skulle nog inte våga med någon äldre än 35 i dagsläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

min: 10max: 17

Och du är..?

passaro:

DU KAN FÅ VARA MEDBlir pilsk också

Hm.. alltid trott att ni 'äldre' bara tyckt att vi små minitonåringar var hemska småungar som inte förstår a shit.. x3


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Och du är..?

äldre än 17.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Hm.. alltid trott att ni 'äldre' bara tyckt att vi små minitonåringar var hemska småungar som inte förstår a shit.. x3

Bara ni kan säga 'ja', så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Bara ni kan säga 'ja', så...

Haha 😛 frågan är om inte de flesta tolvtretton åringarna är sådär små mini nunnoor..

kebu12:

Hur gammal är du?

12, men ingen wb nunna.


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Haha 😛 frågan är om inte de flesta tolvtretton åringarna är sådär små mini nunnoor.

[wink]


   
SvaraCitera

MissJanuary:

12, men ingen wb nunna.

nice, min gräns går vi 11[wink] vafan är "wb nunna" för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen äre ju så också att killarna i min ålder bara är perversa när dom pratar, när det kommer till sex blir de plötsligt så young. Mycket snack liten verkstad så att säga [crazy]


   
SvaraCitera

Du gillar lite snack och mycket verkstad, eller, tolvåringen?


   
SvaraCitera

skulle nog ha väldigt svårt för att ligga med någon som var yngre. ett år ungre, kanske.

alla andra är skitungar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nice, min gräns går vi 11 vafan är "wb nunna" för något?

Well, min kompis frågade mig om Alex(dvs, min pojkvän/ex.. dunno längre.) hade sagt något om sex till mig, vilket han har o min kompis freakede ur och stod och skrek i korridoren (inför hela min årskurs..) att jag ingen borde få förlora oskulden först 15års ålder.. hm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du gillar lite snack och mycket verkstad, eller, tolvåringen?

Men åh, menar ju att de pratar hela jävla tiden om sex, men så har dom egentligen aldrig sett ett par bröst irl såattsäga


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Well, min kompis frågade mig om Alex(dvs, min pojkvän/ex.. dunno längre.) hade sagt något om sex till mig, vilket han har o min kompis freakede ur och stod och skrek i korridoren (inför hela min årskurs..) att jag ingen borde få förlora oskulden först 15års ålder.. hm..

Image


   
SvaraCitera