Aviseringar
Rensa alla

Ligger och lyssnar på Lilla Melodifestivalen


köttfärssås:

Fint när det kommer från dig

[blush][cute]

Lite mer on topic, tyckte den här var jättebra när jag var 9 + tyckte hon hade skitsnygga kläder[blush]

och uppträdde med den här i trean också, blev fett impad när jag började i min nya skola i fyran och en av tjejerna gick där[rolleyes]


   
SvaraCitera

Oj, kolla superduperkillen videon 0,02, vad fan är det där för frisyr[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Lite mer on topic, tyckte den här var jättebra när jag var 9 + tyckte hon hade skitsnygga kläder

nostalgitripp

jag framförde "Who let the dogs out?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäst


   
SvaraCitera

köttfärssås:

"Who let the dogs out?"

[bigsmile]
När min lillebror var liten sjöng han alltid Who lettadonkaaaaaa!? på den. (vi rättade honom inte[badgrin])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

srs..wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

När min lillebror var liten sjöng han alltid Who lettadonkaaaaaa!? på den. (vi rättade honom inte)

Alla kan göra fel

Dold text: Sjöng "Älskar dig som måsarna älskar tacosarna" i Precis som Romeo - Håkan Hellström. "Älskar dig som måsarna älskar ta gåsarna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Alla kan göra fel

Finns ett klipp när jag sjunger "Du är den enda kvinnan jag vill ha ihjäl" när det skulle vara något annat i någon jävla dansbandslåt. Good times.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Finns ett klipp när jag sjunger "Du är den enda kvinnan jag vill ha ihjäl" när det skulle vara något annat i någon jävla dansbandslåt. Good times.

Hemsk du är[no-no]


   
SvaraCitera

Semi:

"Du är den enda kvinnan jag vill ha ihjäl"

[bigsmile]

köttfärssås:

Dold text:

Sjöng "känn ingen sorg för mig i Göteborg" pga trodde han inte ville vara där[blush] Var dock 12 då. Finns många felsjungningar jag gjort[blush] Skall ej rabbla upp alla för listan kan bli lång[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Finns många felsjungningar jag gjort Skall ej rabbla upp alla för listan kan bli lång

Aha[blush]

Min var iofs i våras[blush]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Min var iofs i våras

Dold text: Har felsjungit nyligen också men inget jag snackar mkt om[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Hemsk du är[no-no]

Tydligen var det denna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar jag kunde säga att majoriteten av dagens populärmusik håller högre kvalité.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Dold text:

Exempel?[confused]

Semi:

denna

Klassiker[love]


   
SvaraCitera