Aviseringar
Rensa alla

Ligger riktigt illa till just nu..


Ämnesstartare

Jag hat ätit idag, ja faktiskt! Det är ett under!
Men det blev såhär, 1 300kcal ungefär, och jag håller på att dö av ångest!
skit rädd och mår skit kasst, var ute och gick 4km innan. men det hjälpte inte ett dugg.
Jag går inte och spyr! aldrig, jag ska bli frisk nu! jag är trött på detta! plus att går jag inte upp i vikt, kommer jag bli tvångsinlagd..
VAD FAN SKA JAG GÖRA?
Snälla råd, tips stöttning! vad som helst! [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

äuhm oops så kan det gå... försök att tänka positivt osv. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är det för mkt kcal ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkandis:

Men är det för mkt kcal ?

Nej, självklart inte


   
SvaraCitera
kachin

nej det är absolut inte för lite. du kan äta mycket mer 🙂


   
SvaraCitera

kkandis:

jag ska bli frisk nu! jag är trött på detta

Du kommer att klara det!


   
SvaraCitera

Jag skulle inte bli förvånad om jag tröck i mig typ 10000 kalorier (eller jo) men vet ej hur mycket en kalori är egentligen osv, så bryr mig ej. Men jag är inte tjock osv.


   
SvaraCitera

Käka på!


   
SvaraCitera

kkandis:

VAD FAN SKA JAG GÖRA?

Äta.


   
SvaraCitera

Se en disneyfilm.
fast deras ideal är rätt konstigt...så kanske inte.


   
SvaraCitera

Det är ju jättebra att du har bestämt dig! [love] Det är ju det som är det svåra! Nu är det bara att kämpa på vet du! [love]


   
SvaraCitera

Ångesten sitter bara i ditt huvud. När du ska gå upp i vikt så kan du aldrig äta för mycket, bara ät ät ät ät! 1300kcal är ingenting, 2000kcal är lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MIna föräldrar proppAr i mig och blir skitarga om jag inte äter. Så jAg kanske äter Max 600 Per dag . Ju mer du äter desto mindre ångest kommer du få sen. Jag trodde det aldrig skulle funka men det gjorde det. Jag vet Att det är svårt. Men man måste kämpa.


   
SvaraCitera

tänk inte på din vikt eller hur du ser ut. tänk på att du verkligen är hungrig och vill äta mycket [wink]


   
SvaraCitera

kkandis:

Men är det för mkt kcal ?

Nej. En genomsnittlig vuxen person behöver äta ca 2000 kalorier/dag, och då är 1300 kalorier för lite, även om du inte är vuxen.


   
SvaraCitera