Aviseringar
Rensa alla

Ligger riktigt illa till just nu..


Ämnesstartare

okej, tack alla iaf för dom fina orden! det värmer! <3


   
SvaraCitera

Eftersom du postar tråden i denna trådkategori så vet du ju att du är sjuk. Men det är säkert svårt ändå.
Kramar och kämpa på[love]


   
SvaraCitera

Bra gjort, och lycka till! [y]


   
SvaraCitera

grymt!! Imorrn äter du 1350, sen 1400, sen 1500 osv.. [smile] desto mer du äter, desto mindre ångest (jag lovar, har precis varit i samma situation som dig).. keep goin[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pintaren:

grymt!! Imorrn äter du 1350, sen 1400, sen 1500 osv.. [smile] desto mer du äter, desto mindre ångest (jag lovar, har precis varit i samma situation som dig).. keep goin[bigsmile]

[love]värmer..


   
SvaraCitera

jag är i samma situation, äter jag inte denna helg blig jag tvångs inlagd också, jag förstår dig så hemskt mycket, något du kan göra som jag får göra nu ( försöker ) är att äta ungefär en macka som är delad i fyra delar med grönsaker på, en bit var tredje timme,, försök drick och håll dig varm! finns om du vill prata,
/ tjej med anorexia.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är för lite, 1300kcal!

fast jag ska väl inte säga så mycket, mitt intag per dag är max 1000kcal... oftast max 600-700...

men ja, jag är sjuk i anorexia så jag kämpar i min takt, har inte ens bestämt mig om jag vill bli frisk eller ej, jag vet faktiskt inte om jag vill bli det... =/


   
SvaraCitera

Har ingen erfarenhet om sånnahär saker.
Men kämpa! [love]
Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit i ätstörningsträsket men är ute.
Mat är en värdslig sak men ack så nödvändig. Nu äter jag exakt när jag vill och exakt hur mycket jag vill och kunde fan inte brytt mig mindre.


   
SvaraCitera

Man kan ju tro att du var efterlyst av maffian eller att du var efterlyst för pedofili av Interpol. Men, nä. du hade ätit för många kalorier.

FACEPALM.


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

jag äter 20000000000000000 pizzor om dagen [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vad duktig du är! 😀


   
SvaraCitera

ÄT FÖR TUSAN ÄT!
det är svårt, men kom ihåg att du inte vill må såhär, du är allt utom tjock, du har en sjukdom och det gäller att äta annars så mår du bara sämre och sämre och tillslut så dör du. it's the truth.


   
SvaraCitera