Aviseringar
Rensa alla

Ligger risigt till, kört åt helvete med epa, 14 år!


[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]

Image

[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Men va? Du är väl inte ens straffmyndig? Ser då inte problemet.


   
SvaraCitera

fan va härligt, det där kommer snart att framstå som sjukt roligt, förövrigt är det inte så farligt, ta på dig det, du är 14, folk förväntar sig att du ska korkade grejer.


   
SvaraCitera
Hando

[rolleyes]


   
SvaraCitera

SOPA!!!!


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Vart ju lite böjd, inget seriöst.

Tur att den klarade sig i alla fall, föraren har jag inte mycket till övers för.


   
SvaraCitera

blir väl bara att du måste betala nån slant [rolleyes]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Hej, körde ganska nyss åt helvete rakt in i en stolpe med min a-traktor, och som vanligt så skulle en gubbjävel som lever på staten stanna och anmäla oss, aja skit som skit så for jag hem, vad kommer hända? Har snackat ihop mig med brorsan ( 16 år EU KORT ), kan han säga att det var han som körde?

du va under 15 o utan körkort= olovlig körning!
2. hade du ens vinterdäck på epan?
3.om de blir rättegång vilket ja inte tror eller om gubben vittnar så kan du ej säga att de va din bror, tog han reg nr o fråga efter ditt namn o dylikt med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tog bara reg nummer, snuten har då inte ens hört av sig än, kanske inte vart något?


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Varför skulle inte en 14 åring kunna framföra något fordon?

Higher_1337:

körde ganska nyss åt helvete rakt in i en stolpe med min a-traktor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chickibull käft snerakade bullfitta


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Det är av precis den anledningen som 14-åringar inte bör framföra något motorfordon, hoppas du lärt dig något av det

[y]

drfrasse44:

2. hade du ens vinterdäck på epan?

Behöve inte enligt lag på EPA.

Men du kan ju ränka med att åka dit på olovligkörning, skadestånd för stolpen och indragen lämpa ett tag..


   
SvaraCitera

ETTAN:

Behöve inte enligt lag på EPA.

Men du kan ju ränka med att åka dit på olovligkörning, skadestånd för stolpen och indragen lämpa ett tag..

spelar ingen roll har själv erfarenhet av att köra snö med 17 tums sommar däck på is o snö....


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Hej, körde ganska nyss åt helvete rakt in i en stolpe med min a-traktor, och som vanligt så skulle en gubbjävel som lever på staten stanna och anmäla oss, aja skit som skit så for jag hem, vad kommer hända? Har snackat ihop mig med brorsan ( 16 år EU KORT ), kan han säga att det var han som körde?????

Haha, du är så dålig.


   
SvaraCitera