Aviseringar
Rensa alla

likdelar i min stekpanna


Ämnesstartare

tycker ni det är att överreagera eller är det ok att irriteras över vänner som likt förbannat måste använda MIN stekpanna till att steka likdelar (djur) varför inte ta seden dit man kommer och äta vegetariskt sj tar jag alltid seden dit jag kmr och äter kötträtt utan kött tex pommes majonäs o oxfilé då tar jag detta utan oxfilé när detta bjuds!! visa R.E.S.P.E.K.T


   
Citera
Ämnesstartare

eller när man bakar pizza så måste den ena likt förbannat ha skinka på sin sida - vad spelar det för roll frågar denne?? JOOO din skinka smälter och fettar sig över på min sida av pizzan!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste vara jobbigt att vara veggo 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahaahahahahahahahahahahahaahaha
haahahahhahaahhahahahahahaha

'aaha

heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf sägeru likdelar
l¨ter äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vf sägeru likdelar
l¨ter äckligt

det är ju likdelar döda kroppar som skärs i småbitar o rensas kanske sen hamnar i din frysdisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

det är ju likdelar döda kroppar som skärs i småbitar o rensas kanske sen hamnar i din frysdisk

mm blev sugen p lite kebab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med dig, det låter jättedumt. speciellt med pizzan, om hon nödvändigtvis måste ha äcklig skinka på kan hon väl göra en helt egen pizza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

det är ju likdelar

Nej, ordet lik används om döda människor. Ordet du söker är as eller kadaver. Eller varför inte kött eller animalier.

Tycker hursomhelst att det är respektlöst att göra så om du inte vill, ja. Särskilt om det vankas fullvärdig vegetarisk mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta här nu. Är du vegetarian för att du är köttallergiker? Gissar på att du ej är det.

Om du nu själv vet att du jobbar för att inte äta kött, vad gör det då om du får i dig en micromillimeter liten bit kött via din stekpanna? Diskar man ur stekpannan ordentligt efteråt är det ju ingen direkt risk att det ligger en hel flintastek kvar i pannan.


   
SvaraCitera

Vet. Håller med dig. Hatar människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta skinka smälter :S


   
SvaraCitera

Jag brukar hugga av delar av mina fingrar och steka dem i vegetarianers stekpannor. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Jag brukar hugga av delar av mina fingrar och steka dem i vegetarianers stekpannor. [blush]

omg det är du [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vänta här nu. Är du vegetarian för att du är köttallergiker? Gissar på att du ej är det.

jupjup [smile]


   
SvaraCitera