Aviseringar
Rensa alla

Lila knän


Ämnesstartare

Kortfattat så är mina Knän ganska lila och det är inte blåmärken eftersom jag inte slagit mig på något sätt. vet att ingen på just UM är läkare men någon kanske vet ändå varför dom är lila för jag fattar inte alls Ledsen


   
Citera
Ämnesetiketter

du kanske är trans Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
du kanske är trans Rodnar

Neh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte att jag kanske har järnbrist eller nåt sånt men jag vet inte Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen? Okej Förvirrad


   
SvaraCitera

Kanske dålig blodcirkulation, idk. Har sämst blodcirkulation så mina ben och händer är typ konstant lila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faphomet:
Kanske dålig blodcirkulation, idk. Har sämst blodcirkulation så mina ben och händer är typ konstant lila.

Tänkt på det också men vore konstigt eftersom jag inte direkt suttit stilla länge på ett tag 


   
SvaraCitera

Mitt ena knä blir lila ibland, men bara på just knät. Vet inte riktigt när och varför det brukar bli så men järnbrist är det inte i alla fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow: Anmäl Citera

Exakt så är det för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Mitt ena knä blir lila ibland, men bara på just knät. Vet inte riktigt när och varför det brukar bli så men järnbrist är det inte i alla fall. 

Exakt så är det för mig


   
SvaraCitera

Båda knäna?

Kan vara att du suttit knepigt. Mest troligt.

Jag är osäker men jag har för mig att knät kan synas något lila vid temperaturändringar eller om man anstränger sig/springer eller gymtränar benen. Men det verkar långsökt.

Hursomhelst så är det ingen fara om det endast är färgskillnad ett kort tag, så länge den inte gör ont, svullet, kvarstår färgat... Men det kan vara bra att få reda på vad det kan vara absolut.


   
SvaraCitera