Aviseringar
Rensa alla

Lilla parfymtråden


Ämnesstartare

Vad har ni för favoriter?
Min senaste är Miss Dior Chérie (Dior), den är min bästa hittills... Har även Opium (Yves Saint Laurent), Infusion d'Iris (Prada), Hypnose (Lancome), Magnetism (Escada) och Promesse (Cacharel). Jag bara älskar parfymer, lol. Samlar på dem.


   
Citera

Vilken tycker du luktar bäst?


   
SvaraCitera

jag har bara 2 [rolleyes] diesel-fuel for life och lacoste-essentiel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dior pure poison[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Jag tycker oftast att herrparfymer luktar godare de kvinnliga sorterna och det tycker jag är orättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hugo Boss eau de toilette
http://dyn-images.hsni.com/is/image/HomeShoppingNetwork/2421150w? $pd300$

CK eau de toilette

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min absoluta parfym är Can Can [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halloj:

min absoluta favorit parfym är Can Can

råka skriva fel innan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stenkol


   
SvaraCitera
KSENIA

GRÖNA ÄPPLET FRÅN DKNY OCH OBSESSION NIGHT FRPN CALVIN KLEIN HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

LOLITA LEMPICKA POCKSÅ FIFNA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mexx Black, RIKTIGT SKÖN LUKT man vill bara gosa sig ner i flaskan.. älskar den, men fett dyr dock.. (rekommenderar den till alla kvinnor) och en av andy warhol som jag köpte på ett flygplan.. MMMMMMMM!!!!!!

mexx.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dolce & Gabbana - The One älskar jag 🙂 killversionen då ;D

Annars har en kompis någon Lacoste, minns inte vad den heter men tror det var Aqua något, den luktar redigt nice oxå 🙂


   
SvaraCitera

Min favoritparfym är Britney Spears In Control - Curious i svart och rosa flaska. Jag har aldrig luktat på en mer tilltalande parfym.

Escadas Island Hippie, Vera Wangs Princess, och J.Los Glow After Dark är andra som används flitigt.

Jag tycker att de mest "exklusiva" och kända parfymerna luktar mycket illa. Visserligen bättre på hud, men i flaskorna riktigt äckligt. Att de är så hyllade måste bero på hållbarhet, eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Min senaste är Miss Dior Chérie (Dior), den är min bästa hittills...

Har aldrig fattat varför så många gillar den då den luktar jätteäckligt. [shake] Eller inte jätteäckligt, men absolut inte gott.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera