Aviseringar
Rensa alla

Lilla uppkörningen i möra


Ämnesstartare

I morron har jag lilla uppkörningen, kör upp som vanligt men den är billigare å jag kan inte faila [bigcheers] Jaja den börjar 07:30 [surprised] JAG ORKAR VÄL FAN INTE GÅ UPP SÅ TIDIGT SÅ JAG HINNER TILL DESS HELLER [cry]

Hur fan gör man när man går upp tidigt? Jag är så jävla seg om jag går upp före 8 så jag kan inte äta frukost å fryser så jag skakar å somnar typ så fort jag sätter mig ner [sad]

Å nästa onsdag har jag genom gång på lilla uppkörningen å ska rätta till eventuella fel kl 07:30[cry]

Sen har jag uppkörning nästa torsdag [party] kl 07:30 [cry]

HUR FAN BÄR MAN SIG ÅT FÖR Å VAKNA SÅ JÄVLA TIDIGT!?


   
Citera

jaag_91_:

HUR FAN BÄR MAN SIG ÅT FÖR Å VAKNA SÅ JÄVLA TIDIGT!?

brukar köra en såndär timer på elementet så det är typ 35 grader i mitt rum när jag ska vakna, brukar hjälpa


   
SvaraCitera

ställer klockan och går upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

brukar köra en såndär timer på elementet så det är typ 35 grader i mitt rum när jag ska vakna, brukar hjälpa

Smart! om man har elburna element [no-no] din miljösyndare[no-no]

OF 5:

ställer klockan och går upp

jaag_91_:

går upp före 8 så jag kan inte äta frukost å fryser så jag skakar å somnar typ så fort jag sätter mig ner


   
SvaraCitera

jaag_91_:

miljösyndare

vrf ska jag lära mig saker om ozonlagret när ozonlagret vägrar lära sig nått om mig? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vrf ska jag lära mig saker om ozonlagret när ozonlagret vägrar lära sig nått om mig? [confused]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

ska man upp alldeles åt helvete tidigt så kör man ju en dygnare för att inte försova sig oooosv


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera