Aviseringar
Rensa alla

Limited/collectors edition


Ämnesstartare

Hur mycket är du villig att lägga ut på ett limited/collectors edition av ett spel som du verkligen vill ha, förutsatt att det innehåller allting du vill ha (inom rimliga gränser).

Själv är jag bered att lägga runt 900-1000 kronor om det innehåller en snygg figur eller liknande som jag kan ha som prydnad, gärna artbook soundtrack och kanske något annat litet roligt.

Om det inte följer med någon prydnads grej som en figur vill jag nog inte lägga ut så mycket som 900-1000 kronor på spelet.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Speltidning:

900-1000 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Speltidning:

Köper aldrig samlar utgåvor/resultat (Du röstade på detta alternativ)

Jag skulle bara känna mig lurad. Gick rakt i fällan för något skit liksom. [zzz]


   
SvaraCitera

Grejen med dem är ju ofta tyvärr att du får inte med extragrejerna i boxen utan får ladda ner dem med en nedladningskod för att två månader sedan kunna ladda ned dem gratis som en del av pr-stunt då spelet börjar bli bortglömt.


   
SvaraCitera

skulle inte ge en spänn enbart för att det är limited edition. man njuter ju inte mer av spelandet/tittandet bara för att det råkar vara "limited"... eller? [confused]


   
SvaraCitera

Speltidning:

900-1000 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Speltidning:

700-800 (Du röstade på detta alternativ)

skulle kunna lägga d1a på diablo 3.


   
SvaraCitera

På Diablo 3 skulle jag kunna lägga ner 700-800kr på en LE eller CE, men aldrig annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

man njuter ju inte mer av spelandet/tittandet bara för att det råkar vara "limited"

Speltidning:

Om det inte följer med någon prydnads grej som en figur vill jag nog inte lägga ut så mycket som 900-1000 kronor på spelet.

Jag älskar sådana saker. Kan knappt vänta på min Facehugger som följer med det nya Alien vs Predator's Hunter Edition. Om det inte följer med något som jag vill ha i ett limited edition så köper jag det inte, ofta är det inte värt det.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag älskar sådana saker. Kan knappt vänta på min Facehugger som följer med det nya Alien vs Predator's Hunter Edition. Om det inte följer med något som jag vill ha i ett limited edition så köper jag det inte, ofta är det inte värt det.

ja är det något man tycker om mer än det mesta är det en annan femma..

bara det att jag inte direkt gillat filmer, serier eller spel såpass mycket att jag är beredd att ge pengar itll mer än spelet/filmen i sig.

fast hade det funnits ace ventura limited edition så hade jag nog köpt det.. ena undantaget 🙂


   
SvaraCitera

Speltidning:

700-800 (Du röstade på detta alternativ)

Lite beroende på innehåll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Lite beroende på innehåll.

Som sagt

Speltidning:

förutsatt att det innehåller allting du vill ha (inom rimliga gränser).

Skriv gärna vad ni vill att det ska innehålla, om ni röstar på något annat än alternativ 8.


   
SvaraCitera

Speltidning:

600-700 (Du röstade på detta alternativ)

Då vill jag gärna ha något najs som typ bra DLC i stil med Dragon Age (Dvs. typ expansioner och inte typ hästrustningar [rolleyes]).
Annars verkar det finnas en massa onödigt skit som bara belamrar ens hyllor och andra ytor, grejer som man sen inte har nån nytta av.
Är det inget digitalt så skiter jag nog i det faktiskt. Senaste limited edition jag köpte, förutom Dragon Age, var Mass Effect och det hade bara typ en fin låda och lite småböcker om typ settingen och konceptkonst.
Så lite menlöst typ.


   
SvaraCitera
Åtta

Speltidning:

Under 500 (Du röstade på detta alternativ)

Om det är något riktigt coolt. Men mest troligt:

Speltidning:

Köper aldrig samlar utgåvor/resultat


   
SvaraCitera

Speltidning:

500-600 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera