Aviseringar
Rensa alla

Limma ihop hårdplast (DS)


Åtta
Ämnesstartare

Min redan trasiga DS blev nedvält i golvet av min katt, och nu har den högra "leden" ovanför R-knappen än en gång lossnat, och således hänger skärmen endast i en enda led. Tidigare löste jag detta genom att helt sonika limma fast den högra axeln igen, så att allt utom högtalarna (jag gissar att någon koppling går genom den högra axeln) fungerade. Jag minns dock inte vad jag använde för lim, och nu efter att jag flyttat har jag inte längre kvar det.

Vilken sorts lim skulle ni rekommendera för detta? Det är alltså bara hårdplast som ska limmas fast mot annan hårdplast. Desto hårdare det sitter desto bättre.


   
Citera

Loctite Super Attak är jävligt bra! [y]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

fistforfight:

Loctite Super Attak är jävligt bra! [y]

Dragula tipsade mig också om det. Jag får kika och se om jag kan hitta det.


   
SvaraCitera

Karlssons Klister.


   
SvaraCitera

åtta, varför blir jag varm i kroppen varje gång du skriver något? :S


   
SvaraCitera

Limpistol!!!


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

retstickan:

åtta, varför blir jag varm i kroppen varje gång du skriver något? :S

AIDS, skulle jag tro.

Macktorsken:

Limpistol!!!

Visserligen vore det coolt, men jag känner på mig att det inte riktigt är värt att skaffa en limpistol för detta. Dessutom måste jag kunna använda den med viss precision, så att jag inte limmar fast höger axelknapp på samma gång.


   
SvaraCitera

Åtta:

viss precision

Det är synd, det är bra lim


   
SvaraCitera

Det limmet man använde till warhammer var ju som sänt från djävulen, uppgjort för att barn skulle limma ihop fel saker med andra fel saker. Det satt så in i fanders.

Det eller superattak


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera