Aviseringar
Rensa alla

LINDRING MOT ILLAMÅENDE, hjälp!


Ämnesstartare

Kittieh:

"ok"

"ägd"


   
SvaraCitera
elinc

Kittieh:

, åt flera paket nudlar och spydde.

åhfyfan för just att spy nudlar! [crazy]


   
SvaraCitera

tATu:

känns som om jag ska kräkas hela tiden, men det händer inget, och nej jag tänker inte stoppa fingrarna i halsen.

ät hela vitpepparkorn, svälj dem hela, typ 10 st.
blir bättre då, lovar [y]


   
SvaraCitera

elinc:

åhfyfan för just att spy nudlar!

Haha, såg ut som maskar. [cute] Fick iaf stanna hemma från skolan den dagen men min kompis skvallrade för hela klassen att jag spytt nudlar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

ät hela vitpepparkorn, svälj dem hela, typ 10 st.
blir bättre då, lovar [y]

Jag hara bara hört att vitpepparkorn är bra vid magjsuka, inte vid bara illamående. Man lär sig något nytt varje dag. Låter ganska krispigt också [crazy]


   
SvaraCitera
elinc

Kittieh:

Haha, såg ut som maskar. [cute] Fick iaf stanna hemma från skolan den dagen men min kompis skvallrade för hela klassen att jag spytt nudlar. [n]

Haha, fy! Men det var det kanske värt..? [crazy]


   
SvaraCitera

Sinnessjukdom:

Jag hara bara hört att vitpepparkorn är bra vid magjsuka, inte vid bara illamående. Man lär sig något nytt varje dag. Låter ganska krispigt också

men man tuggar ju inte på dom, smakar inget gott då... ju.
äter vitpepparkorn jämt när jag mår lite dåligt, kräks aldrig nu för tiden [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror du kan ha magkatarr...hade de i 6:an och kunde inte äta någonting vettigt på månader, knaprade på knäckebröd :S alla trodde jag hade anorexia men när vi åkte till doktorn fick jag medicin mot magkatarren och allt blev bra 🙂


   
SvaraCitera
ziiesh

Buddah:

Det hjälper faktiskt oftast att spy, vekling du är om du inte försöker.

jag skulle aldrig stoppa fingrar i halsen för att spy, tror jag, för jag tycker det är så sjukt obehagligt att varje gång jag blir ordentligt illamående och nästan spyr så svimmar jag - jag klarar helt enkelt inte av att spy för det är så obehagligt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera