Aviseringar
Rensa alla

Lista affärer som har allmänt dålig stämning i sig


Hatar affärer som spelar musik.


   
SvaraCitera

Hatar affärer med folk.


   
SvaraCitera

nubbie:
"alla" tycker att det är sådär coolt eftersom det är en amerikansk kedja som valt att öppna butik i lilla icke-intressanta sverige. usch

tror aldrig jag sett nån ha på sig det :O

asså inte så att märket syns iaf


   
SvaraCitera

Hatar affärer med personal som vill hjälpa en utan att man frågat om det.


   
SvaraCitera

typ alla

förutom ica, gillar icas personal här i den lokala lilla butiken Rodnar


   
SvaraCitera
nubbie

aristoteles:
Hatar affärer med personal som vill hjälpa en utan att man frågat om det.

JA!!!

dinkompis:

tror aldrig jag sett nån ha på sig det :O

asså inte så att märket syns iaf

Njae de har väl rätt diskreta tråkkläder utan något jättesynligt märke, tror det är typ någon röd brodyrklump någonstans på plagget. Har väl rört mig i fel kretsar kanske 🙁 jättemånga av tjejerna i min gymnasieklass shoppade där var och varannan dag kändes det som.


   
SvaraCitera

Jag hatar mediamarket. Okunnig personal, bara trevliga när man vill köpa men när det är problem så är de väldigt otrevliga, löngnare osv


   
SvaraCitera

Carlings är ju en klassisk tortykammare


   
SvaraCitera

Carlings är klädbutikernas Rikets Sal


   
SvaraCitera

hm är väl värst, inte så illa dock


   
SvaraCitera

hatar carlings. får panik av att knappt kunna gå in där utan att någon nisse med upprullad sotarmössa och rutig skjorta hoppar fram och tjoar "TJENARE ÄR DET SOFT IDAG???"

flyr man in i ett provrum för att man ändå stannat tillräckligt länge för att vilja köpa något sticker samma säljare in näsan (självklart utan att förvarna) och utbrister "FAN, BRUDEN, DE DÄR JEANSEN VAR JU HEEEELFETA!!!" och tvångsminglar en hela vägen fram till kassan

äej fyfan


   
SvaraCitera

terrormat: hatar carlings. får panik av att knappt kunna gå in där utan att någon nisse med upprullad sotarmössa och rutig skjorta hoppar fram och tjoar "TJENARE ÄR DET SOFT IDAG???"

lol skön snubbe

terrormat: "FAN, BRUDEN, DE DÄR JEANSEN VAR JU HEEEELFETA!!!" och tvångsminglar en hela vägen fram till kassan


   
SvaraCitera

terrormat:
hatar carlings. får panik av att knappt kunna gå in där utan att någon nisse med upprullad sotarmössa och rutig skjorta hoppar fram och tjoar "TJENARE ÄR DET SOFT IDAG???"

flyr man in i ett provrum för att man ändå stannat tillräckligt länge för att vilja köpa något sticker samma säljare in näsan (självklart utan att förvarna) och utbrister "FAN, BRUDEN, DE DÄR JEANSEN VAR JU HEEEELFETA!!!" och tvångsminglar en hela vägen fram till kassan

äej fyfan

 Mycket glad


   
SvaraCitera

i min stad är det värst att gå in på kicks eller vero moda, väldigt otrevlig personal och när man inte ser ut som deras normativa kunder följer de en med blicken som om man tänker stjäla något


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

 Mycket glad

hahaha

är allergisk mot skönt snack 🙁


   
SvaraCitera