Aviseringar
Rensa alla

Lista med alla användare?


Ämnesstartare

Onlinelistan på första sidan finns ju , kanske inte alla användare men alla som är inloggade just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Onlinelistan på första sidan finns ju

lejonmamman:

(Inte bara de som är online alltså)


   
SvaraCitera

Ungdomar.se har 158665 registrerade användare - vill du ha den listan, verkligen? Datorn din skulle hänga sig av att visa den :S.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ungdomar.se har 158665 registrerade användare - vill du ha den listan, verkligen? Datorn din skulle hänga sig av att visa den :S.

Som sagt vore det kul med en lista över de aktivare medlemmarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

158665 registrerade användare

Oj... visste inte [blush]

Link:

Som sagt vore det kul med en lista över de aktivare medlemmarna.

Yeah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Som sagt vore det kul med en lista över de aktivare medlemmarna.

Fast sen beror det ju på hur man ska definiera aktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Orka en sån lista

Varför inte? Du måste ju inte gå in på den 🙂

lejonmamman:

Jag är ju iofs inte så smart + att jag inte varit här på UM allt för länge...
MEN. Finns det någon lista med alla UMs användare? (Inte bara de som är online alltså)

Tycker det låter som en bra idé faktiskt, då kan man hitta folk som bor på samma plats som en själv, samma ålder osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Tycker det låter som en bra idé faktiskt, då kan man hitta folk som bor på samma plats som en själv, samma ålder osv.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Varför inte?

En lista med ca. 150 000 namn som antagligen skulle stå i kronologisk ordning, utan stad eller ålder angivet på, känns ganska så värdelös [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Fast sen beror det ju på hur man ska definiera aktiv.

Vad sägs om att man måste ha varit inloggad ett visst antal gånger i veckan i 1-2 månaders tid?

Något sånt borde väl funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Vad sägs om att man måste ha varit inloggad ett visst antal gånger i veckan i 1-2 månaders tid?

Jo, det låter väl bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ungdomar.se har 158665 registrerade användare - vill du ha den listan, verkligen? Datorn din skulle hänga sig av att visa den :S.

Dessutom är ju en del av dem aldrig en inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Dessutom är ju en del av dem aldrig en inne.

Men bara de som är aktiva då? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Men bara de som är aktiva då? [blush]

Hur bedömer man vem som räknas som det? Dessutom kommer det ju kräva massa resurser av servern att sortera alla användarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Hur bedömer man vem som räknas som det? Dessutom kommer det ju kräva massa resurser av servern att sortera alla användarna.

Jaha ja oj. Men skitsamma då. Undrade egentligen bara om det fanns nån sån lista, eftersom jag är lite blåst så tänkte jag att jag inte hittade den. Men okej, det finns ingen och kommer troligtvis inte bli nån heller! [y]


   
SvaraCitera