Aviseringar
Rensa alla

Litar du på ett medium? (Andlig kontakt)


Smilen
Ämnesstartare

Tror du på dessa folk som tros ha kontakt med den andliga världen?

Alltså är det bluff eller finns det faktiskt några trovärdiga medium? 
Nämn om du kommer på någon som är trovärdig.


   
Citera
Smilen
Ämnesstartare

Alltså har ni sett på Det Okända, där ser de väldigt trovärdiga ut.


   
SvaraCitera

Smilen: Det Okända, där ser de väldigt trovärdiga ut.

hahah


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:

hahah

Men att de får göra program om det och samtidigt får de programmet att verka verkligt. Att de i sådana fall får ha ett program där de lurar folk, då har man sjunkit lågt. Sedan gör det programmet så bra!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:

hahah

Hade du litat på ett medium?


   
SvaraCitera

Smilen:

Hade du litat på ett medium?

Smilen: samtidigt får de programmet att verka verkligt.

rightttttt, tycker den där gråhåriga kvinnan ser ut som en riktigt otäck mjölkande häxa, jag hoppas inte människorna som anmäler sig till programmet måste betala henne.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Skulle vilja tro på att det finns något efter döden, då jag ofta fick känslan av att en person vakade över mig. Första veckorna så kändes det verkligen som att personen la sin hand på min axel ibland, helt random. Kramar och pussar på kinden när man skulle försöka somna. Allt kändes så otroligt verkligt.

Men jag har väldigt svårt att tro att det faktiskt finns något och att det är möjligt att få kontakt med dom döda. Tycker att det nästan känns pinsamt när medium förmedlar och på ett sätt så känns det extremt falsk och hemskt. Förstår inte hur dom har mage till det osv

När jag sett t.ex. det okända så har jag mest varit ute efter spänningen som uppstår när dom går runt i mörkret, då sitter jag och letar efter skepnader i bakgrunden. Eller seanserna! 

Men jag tror också att, även om det nu inte är på riktigt, så kan det vara ett bra avslut för dom som väljer att tro på det. För man har kanske inte alltid världens bästa relation just vid personens bortgång, kanske varit för upptagen med sitt eget liv och ej tagit vara på t.ex. en förälder. Mycket ångest över vad som man ville få sagt, ord man vill höra. Att då få höra hur mycket någon älskade en eller att dom förstod att man har ett eget liv, det tror jag kan betyda väldigt mycket.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Hade du använt ett medium om du tror att det spökar hos dig? 


   
SvaraCitera

har sett lite skepnader i millisekunder men har inte känt av nåt ont liksom, men ja tror nog de finns nåt andligt annars vore de ju grymt cp att ha detta program, folk som har ramlat för dom blivit knuffade oså är dom ensamma hemma liksom


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

handendärnissen:
har sett lite skepnader i millisekunder men har inte känt av nåt ont liksom, men ja tror nog de finns nåt andligt annars vore de ju grymt cp att ha detta program, folk som har ramlat för dom blivit knuffade oså är dom ensamma hemma liksom

Skulle du tagit kontakt med ett medium om du tror att det spökar oftare hos dig? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Skulle du tagit kontakt med ett medium om du tror att det spökar oftare hos dig? 

har ingen anledning då det inte händer nå värst, men skulle man typ bli knuffad eller nåt annat otrevligt händer så skulle ja nog testa de


   
SvaraCitera