Aviseringar
Rensa alla

Litar du på ett medium? (Andlig kontakt)


Smilen: Nej

Tycker det verkar vara en jävligt smutsig  bransch även från de som går in i den med goda intentioners håll, rör till det i huvudet för människor i sorg och liknande.


   
SvaraCitera

Medium är verkligen avskum till människor. Utnyttjar folks sorg och desperation, oftast när de är som mest utsatta. Nackskott.

(Obs, inte nackskott på riktigt)


   
SvaraCitera

Tror på spöken, tror definitivt inte på medium eller kontakt med dessa spöken.


   
SvaraCitera

jag kan också vara medium jag kan ju bara hitta på tex du säger att det spökar hos dig då hittar jag på att det är en gammal tant som heter agda som bodde där på 80 talet men absolut vissa kan säkert ha rätt men det är mkt skitsnack också


   
SvaraCitera

däremot så tror jag att det finns ett monster i garderobenFörvirrad


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Hade du tagit emot ett medium om någon knackade dörr?


   
SvaraCitera

ja dd?


   
SvaraCitera

Smilen:
Tror du på dessa folk som tros ha kontakt med den andliga världen?

Alltså är det bluff eller finns det faktiskt några trovärdiga medium? 
Nämn om du kommer på någon som är trovärdig.

har du upplevt ngt övernaturligt?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Thé King:

har du upplevt ngt övernaturligt?

Inget stort, men ibland sker det saker som man funderar på vad som hände. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Thé King:

har du upplevt ngt övernaturligt?

Vad har du upplevt för övernaturligt? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Vad har du upplevt för övernaturligt? 

var i skogen en gång ensam och helt plötsligt hör jag en mörk röst skrika mitt namn 2 gånger jag fryser till is efter en stund samlar jag mig och börjar gå därifrån då hör jag skriket igen det lät så nära och mörkt men jag såg ingen och en annan gång så var jag ute och gick det var natt och då ser jag nånting stort jag såg inte exakt vad det var men jag fick bara en känsla av att hit men inte längre även fast inget tydde på fara så kändes det som om att om jag var rädd om mitt liv då tar jag inte ett steg till kanske bara jag som inbillat mig? vad tror du? låter jag helt galen?


   
SvaraCitera

  


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Thé King:

var i skogen en gång ensam och helt plötsligt hör jag en mörk röst skrika mitt namn 2 gånger jag fryser till is efter en stund samlar jag mig och börjar gå därifrån då hör jag skriket igen det lät så nära och mörkt men jag såg ingen och en annan gång så var jag ute och gick det var natt och då ser jag nånting stort jag såg inte exakt vad det var men jag fick bara en känsla av att hit men inte längre även fast inget tydde på fara så kändes det som om att om jag var rädd om mitt liv då tar jag inte ett steg till kanske bara jag som inbillat mig? vad tror du? låter jag helt galen?

Lite galet och du har upplevt det. Vill också göra det.


   
SvaraCitera

Smilen:

Lite galet och du har upplevt det. Vill också göra det.

vrf? jag tyckte det var ganska otrevliga upplevelser fast förmoodligen så är det jag som har inbillat mig


   
SvaraCitera

Smilen: Nej


   
SvaraCitera