Aviseringar
Rensa alla

Litar inte på partner till 100% - Vad göra?


Barbienele:

Men om jag har rätt så vill jag klart få reda på det, och då lovar jag att jag kommer aldrig mer lita på en tjej!

Skärp dig.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Inget fungerar, enda hon säger är förlåt för vissa saker, och att det andra inte stämmer

Säg till henne att du inte pallar att hon smyger iväg med kiollar.

Att smyga sådär är konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Tänk mig i din situation, min tillit till min tjej är nog inte på topp och det är mycket jag misstänker men jag antar att det är så i alla förhållanden i början.

Jag kan vara paranoid mycket väl eller så är det hon som är opålitlig jag vet faktiskt inte vilket det är.

Jag skulle aldrig vara ihop med nån som jag inte litar på. Jag vill att min partner skall kunna umgås med kompisar av båda könen utan att det skall kännas besvärligt, och om jag misstänkte att min partner knullade runt bakom min rygg skulle jag nog göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Skärp dig.

Är hon otrogen är hon otrogen. Att du är svartsjuk kommer knappast hindra henne från att vara otrogen. Installerar du en keylogger så gör slut med henne, för hennes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

så att hon slipper höra ditt gnäll.

Jag förbjuder henne inte, däremot förbjuder jag henne att hålla saker ifrån mig?

Ganska solklart att jag tänker att det inte är okej att hon håller undan saker..?

WickedBarbie:

du verkar inte riktigt vettig.

Nej, jag är inte det heller har blivit psykiskt störd av detta.

HighParadise:

Gör dig själv en tjänst, gör dig själv till en lyckligare människa istället för motsatsen.

Försökt men det tror jag går över annars om det inte, så vet jag inte vad jag gör:/

Macktorsken:

Att smyga sådär är konstigt.

Ja, precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går aldrig att lita till 100% på någon och det är inte eftersträvansvärt heller. Låter som att enda alternativet är att döda henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talk to her[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Jag förbjuder henne inte, däremot förbjuder jag henne att hålla saker ifrån mig?

Barbienele:

Ganska solklart att jag tänker att det inte är okej att hon håller undan saker..?

[tard] Men gud, hon har ju rätt till ett privatliv och hon kanske värdesätter sin integritet mycket?
Du äger inte henne och har ingen rätt att veta exakt vad hon gör varje sekund [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

talk to her[no-no]

har gjort... förnekelse och tycker att jag är paranoid osv vilket jag också kan tycka. Men det finns så mycket som är oklart som jag inte kan ta bort grepp om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm helt sjuukt, min flickvän ljuger hela tiden! Man blir ju arj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

förnekelse

du verkar ju inte lite på henne till 1% ...
så varför är du med henne? Vad är ett förhållande utan tillit? Sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Vad är ett förhållande utan tillit? Sex?

Handlar om vad förhållandet är utan denna "onda cirkel" och att otilliten (?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Handlar om vad förhållandet är utan denna "onda cirkel" och att otilliten (?)

... va?


   
SvaraCitera

Barbienele:

Nej, jag är inte det heller har blivit psykiskt störd av detta.

märks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din misstänksamhet är helt naturlig. En gång otrogen, alltid otrogen. Jag ger aldrig mina tjejer en andra chans, för skulle jag göra det skulle jag inte slappna av om jag inte fick äga och kontrollera dem. De skulle få ett helvete. Jag skulle förbjuda dem från att vara kompisar med killar. Därför är det lika bra att jag dumpar dem direkt. Dessutom har hon aldrig rätt att smyga med något. Vad du än bestämmer dig för att göra så är det rätt, men jag vet vad jag hade gjort - jag är stenhård. Jag vet hur det är att tvingas dumpa någon man älskar, men man mår bättre av det i längden. Åtminstone gör jag det då mitt behov av en flickvän inte är särskilt stort just nu...


   
SvaraCitera