Aviseringar
Rensa alla

Lite Fett Som Är Kvar


Ämnesstartare

Tjejer Och Kanske Killar Kan Gå Ner I Hur Mkt Vickt Som Helst Och Vara Hellt Under Vicktiga Men Ändå Ha Kvar Lite Fett . Det Är Alltid Lite Fett Som Är Kvar På Tjejer Och Det Ska Vara Så För Det Är Så.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tyvärr Kan Tjejer Svälta Bort Allt Sitt Fett Och Då Svävar De I Livst Fara

Jag Tycker Att Hälsan Är Viktigare Än Att Se Ut Som Foton Modeller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, tjejer är tjockisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt Reckord I Att Vara Smal Är Att Ha 17.8 I BMI Och Ändå Ha Lite Fett Kvar På Magen Och Andra Ställen Som Går Bra Att Störa Sig På . Det Var Jag Jätte Smal På Och Jätte Trött För Jag Var Tvungen Att Nästan Bara Äta Knäcke Bröd Och Isbitar I Två Månader För Att Bli Så Smal. Och Motionera Flera Timmar Om Dagen Efter Skolan .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fRoM mIaMi tO pIzZa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta Mår Dom Mänskor Som Är Smala Ofta Dårligt På Insidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer Har Alltid Kvar Minst Lite Fett Och När En Tjej Äter Mindre För Att Bli Smalare Så Tänker Den Mer På Sitt Fett Och Jämför Sig Med Super Smala Modeller Som Är Dåligt Att Vara Så Smal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Det Var Jag Jätte Smal På Och Jätte Trött För Jag Var Tvungen Att Nästan Bara Äta Knäcke Bröd Och Isbitar I Två Månader För Att Bli Så Smal. Och Motionera Flera Timmar Om Dagen Efter Skolan .

Jag Är Glad Att Du Ej Gör Så Numer ... Jätteglad Så Jag Ler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jag Är Glad Att Du Ej Gör Så Numer ... Jätteglad Så Jag Ler

Ok
Jag Behövde Göra Så Pga Olika Saker Som Fick Mig Att Göra Så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja hemskt och läskigt och sorgligt hatar att jag tänker fel ibland vill inte vara sådan är ju inte sådan egentligen vet att det är bättre att äta och må bra men kanske vara lite mullig fast typ inte man får bara för sig jävla konstig förvriden syn de flesta är ju vackra ändå på sitt sätt men inte en själv en själv är äcklig och ful och fel tydligen nej säger jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Jag Behövde Göra Så Pga Olika Saker Som Fick Mig Att Göra Så

Som Vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bra att du slutat vara ett bmi på 17,8 det kan inte ha varit kul för hjärnan eller kroppen tänk att vara så trött och bara fokuserad på mat uschanemej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

ja hemskt och läskigt och sorgligt hatar att jag tänker fel ibland vill inte vara sådan är ju inte sådan egentligen vet att det är bättre att äta och må bra men kanske vara lite mullig fast typ inte man får bara för sig jävla konstig förvriden syn de flesta är ju vackra ändå på sitt sätt men inte en själv en själv är äcklig och ful och fel tydligen nej säger jag

jag tänker alltid att jag är tjock

Lounge fact:

Som Vad

Vet Flera Anledningar Men Har Svårt Att Förstå Hur Det Blev Så, Kan Inte Se Vad Som Var Av Görande Eller Värdera Dom På Något Sätt Så Svarar Inte På Det Nu Ifall Det Är Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Vet Flera Anledningar Men Har Svårt Att Förstå Hur Det Blev Så, Kan Inte Se Vad Som Var Av Görande Eller Värdera Dom På Något Sätt Så Svarar Inte På Det Nu Ifall Det Är Okej

Det Är Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag tänker alltid att jag är tjock

det är du inte (vad jag har sett)
men så ser man på tv och sånt och där är tjejerna så magra så magra, men man tänker ändå att de är normalsmala och att ens egen kropp som egentligen är sund och normal är lite mullig, och de mulliga är tjocka.

🙁


   
SvaraCitera