Aviseringar
Rensa alla

Lite frågor om Förhållanden


Ämnesstartare

Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

LovelyAngel: Hejj jag är en tjej som äntligen fått en kille o jag undrar typ hur första gången känns... gör det ont o liknande


   
SvaraCitera

LovelyAngel: Hejj jag är en tjej som äntligen fått en kille o jag undrar typ hur första gången känns... gör det ont o liknande

Menar du vid sex eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hehe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Menar du vid sex eller?

Ja


   
SvaraCitera
reben

kan göra men finns saker man kan göra för d ska göra mindre ont exempelvis va våt o ta d lugnt


   
SvaraCitera

LovelyAngel:

Ja

Ja, det kan göra ont. Ta det bara försiktigt och säg till honom om det går ont så går nog allt bra Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Ja, det kan göra ont. Ta det bara försiktigt och säg till honom om det går ont så går nog allt bra Tumme upp

Okejj HjärtaGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
kan göra men finns saker man kan göra för d ska göra mindre ont exempelvis va våt o ta d lugnt

Okejj Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När tycker ni att det är bäst att liksom gå in i den "fasen" Glad asså hur länge tycker ni att man borde vara tillsammans minst innan man gör det


   
SvaraCitera

LovelyAngel:
När tycker ni att det är bäst att liksom gå in i den "fasen" Glad asså hur länge tycker ni att man borde vara tillsammans minst innan man gör det

När man känner sig redo, i guess >.<


   
SvaraCitera

LovelyAngel:
När tycker ni att det är bäst att liksom gå in i den "fasen" Glad asså hur länge tycker ni att man borde vara tillsammans minst innan man gör det

när ni båda vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b_d:

När man känner sig redo, i guess >.<

sinnessjuk uns:

när ni båda vill.

Okejj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur var eran första kyss? Var ni typ rädd att den andra personen skulle tycka att andedräkten var dålig eller typ att ens läppar smaka dåligt(om de smakar något idk)


   
SvaraCitera

Första kyssen var bra, det är den jag minns mest idag.


   
SvaraCitera