Aviseringar
Rensa alla

lite funderingar kring en tjej !


Om hon har pojkvän så är det ingen idé att bry sig om henne.


   
SvaraCitera

knulla med henne? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hon är antagligen intresserad av dig, ja även fast hon har pojkvän, nej jag vet inte säkert, ja för att veta säkert måste du på ett eller annat sätt ta reda på vad hon tänker.


   
SvaraCitera

Hon vill nog bara vara din vän och inte inleda något eftersom hon har pojkvän så ha inga förhoppningar


   
SvaraCitera

haha trodde det var mig tråden handlade om först, dock slutade det lyckligare för oss.

hon kanske är osäker på hur hon känner än så länge lr nåt [smile]


   
SvaraCitera

bigmac:

Tjejer vad tror ni hon är ute efter ?,hon har trotts allt pojkvän

text från cr forumet

*Hur ska man få dendär speciella tjejen?

*Vad ska man göra för att bli attraktiv?

*Hur ska man göra övningar för att bli en cool kille?

Hur ska man få dendär speciella tjejen?
Du kommer inte få dendär speciella tjejen, oftast är det redan försent. Du har redan bränt dina broar, inse detta direkt så kan du ta dig vidare i din personliga utveckling och få ett bra game. Det finns TUSENTALS minst lika bra och bättre tjejer där ute.

Vad ska man göra för att bli attraktiv?

Övning, plugga, övning, övning, övning. Ungefär i den nivån. För att bli den attraktiva killen som alla tjejerna vill ha så måste du inta ett annat sinnesstånd, ungfär domhär sakerna ska du ha på hjärnan för att bli den attraktiva killen:
"Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig"
"Alla tjejer vill ha mig, så varför ska jag bry mig om just dendär tjejen?"
"Jag är snygg/bäst/awesome"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hur ska man få dendär speciella tjejen?
Du kommer inte få dendär speciella tjejen, oftast är det redan försent. Du har redan bränt dina broar

haha, för min del är hon faktiskt just den där speciella tjejen. Tycker det enda "i vägen" är att hon har en kille, eftersom honfaktiskt tagit initiativ. Det är nog inte psykiskt lätt att gå fram o hälsa på en helt främmande kille som sitter med ännu mer främande personer, så någon sort motivation bakom måste ligga till grund. Jag vet iafl att jag inte skulle "våga" göra det, och av den anledning jag lät bli att hälsa på henne.

Bajwa vad tror du hon tänker/vill ?


   
SvaraCitera

Både killar och tjejer brukar spana lite oskyldigt även om de är i ett förhållande, behöver inte betyda någonting. Det enda du kan göra är att prata med henne, så får du se. Få inte för dig saker innan du känner henne, har hon pojkvän så är det antagligen ingen idé att försöka på det sättet.


   
SvaraCitera

om hon har pojkvän men ändå kollar på dig osv så är det antagligen bara vänskapligt från hennes sida [crazy]


   
SvaraCitera

Strunta i henne om hon har pojkvän, du kan hitta någon bättre.
Kanske vill hon bara känna sig uppskattad.


   
SvaraCitera

vadå lämna henne hon har pojkvän??+ ni kan ju bli buddies vafan, eller nä juste, en tjej o en kille kan inte umgås utan att de blir kåta på varandra förr eller senare............
som att du frågat om ni ska knulla eller bli tillsammans, vadå "kan inte har pojkvän"? säg att du inte är ute efter att förstöra mellan henne o hennes kille utan bara att bli kompisar. meeen we both know what that means, så låt henne vara, okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du vill umgås med henne som vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen så är hon bara flirtig av sig utan att hon vet, för jag vet att jag har får höra det måånga gånger och killar tror ofta att det betyder något, men för mig betyder det ingenting alls utan det är bara sådan jag är.

Sen så om det inte är så det ligger till så kanske hon är lite intresserad, men vill fortfarande ha sin pojkvän då hon säger det till dig.

Om duvill kan du ju satsa för om det är det andra alternativet kommer du nog att få in en stöt, om det är det första kommer du förmodligen bli rådissad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur gammal du är lite också kanske.... hur gammal är du så kanske jag kan hjälpa


   
SvaraCitera

hon kanske vill ha en ny kompis


   
SvaraCitera