Aviseringar
Rensa alla

Lite funderingar


Ämnesstartare

hej alla sorry jag ej vart online här på länge men nu kunde jag ej håklas mig härifrån pga vissa omständigheter som jag behöver ett svar på.

här kommer lite av mitt huvudbry.

När tjejer 15,16+år kommer fram och snackar och småflörtar lite med mig som är 25+ men jag tänker inte så mycket på deras ålder, och förtsätter samtalet dom inleder med mig om allt möjligt, man vill ju bara vara trevlig eller hur? speciellt när man festar och umgås med kompisar, jag tycker det är bara roligt att yngre tjejer kommer fram och snackar med en kille som mig som är 25+
tyväär måste jag säga att vissa tjejer i den åldern har attityds problem, måste verkligen va svårt att vara trevlig och säga hej åtminstonde när en annan visar sig trevlig och säger hej känns som man gör fel då och blir anklagad för att vara peddo även om dom inte säger det så syns det tydligt i deras ögon. både jag och mina kompisar håller med om det när vi diskutera igenom hela fest kvällen på efterfesten.

vad gör man då för fel som dom ser som fel eller vad det nu är ?

måste vara brottsligt för en kille som mig i 25+ att inte ens få vara trevlig när man har ett sånt jobb att man lärar vara trevlig mot kunder även om jag tar med mig min trevliga sida utanför jobbet när jag festar tex.

hur ser ni allla här på forumet om detta ?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag fattade inte riktigt vad du menade. Men vi alla vet vad det hela leder till.


   
SvaraCitera

15-16-åringar är såna bara, dom kanske bara tror att du försöker flörta med dom fast du egentligen inte gör det, dom tror att alla vill ha dom [smile]


   
SvaraCitera

Redbaron:

hur ser ni allla här på forumet om detta ?

Stön, frust, stånk. Se över grammatiken lite.

Du kan inte begära att 15-16 åringar ska betee sig moget, dom utvecklas fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Du kan inte begära att 15-16 åringar ska betee sig moget, dom utvecklas fortfarande

joo visst utvecklas dom , men man tycker att tjejer i den åldern ska kunna vara trevlig iaf mer än så begär man inte.

tyväär så har jag inte tid för att se över grammatiken [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

tyväär så har jag inte tid för att se över grammatiken [wink]

Vadan detta? Kniper blåsan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Kniper blåsan?

Tidsbrist [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

Tidsbrist [sad]

Fungerar inte som ursäkt. Det går fan minst lika snabbt att skriva ordentligt, som att skriva slarvigt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Men vi alla vet vad det hela leder till.

leder till vad ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

leder till vad ?

Redbaron:

...när en annan visar sig trevlig och säger hej känns som man gör fel då och blir anklagad för att vara peddo även om dom inte säger det så syns det tydligt i deras ögon


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera