Aviseringar
Rensa alla

lite hjälp kanske?


Ämnesstartare

hej!
skulle vara väldigt tacksam för serösa svar..
jag har en ganska konstig fråga, men hoppas nån kan hjälpa mig..
i sommras träffade jag en kille, som verkade vara världens underbaraste och goaste, men dock inte den vackraste.. men i och med det att han hade sån go personlighet (trodde jag då) så sket jag i hans utseende.
men sen så studerar jag långt hemmifrån, så han "flyttade" ner till mig. och vi kände inte varandra så bra då.. men sen så växte de å blev ett förhållande. och nya sidor kom fram hela tiden, och det är jätte konstiga saker som t.ex kan inte tvätta, diskar aldrig, tar aldrig reda efter sig, lämnar skit spår kvar i toan, petar näsan, kommer med Jätte konstiga kommentarer, och när man tittar på tv så kanske de kommer fram en het brud och då är han tvungen att säga "fan va het hon är, fatta å få ligga mellan hennes smala solbruna ben".
vilket inte känns så kul när man själv är lite små mullig...
och i och med det att jag studerar får jag inte in så mkt pengar, medans han för in runt ca 8 gånger mer än vad jag får, endå så köper han aldrig hem mat, tvättmedel m.m.. allt som behövs till ett hem med andra ord.
och då är min fråga, ska jag hålla hoppet uppe att han förändrar sig, eller ska jag dumpa han?
förlåt om jag förklarar väldigt konstigt, men tro mig de finns 100 grejer till som är konstigt med han. och han är 23-år och kan inte ta vissa ansvar.
jag har självklart tagit upp detta med honom som t.ex lära sig att göra rent i toan om han sätter spår, men inga resultat endå.. ganska pinsamt när man bjuder hem folk och sånt där äckliga grejer...


   
Citera
Ämnesstartare

dumpa


   
SvaraCitera
Hando

sofajaaa:

dumpa han

Låter som ett drägg


   
SvaraCitera

Han verkar va en jävla idiot tycker jag, dumpa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jupp, dumpa äcklet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dumpa

Hando:

Låter som ett drägg

Yogi:

Han verkar va en jävla idiot tycker jag, dumpa honom.

lillaräven:

jupp, dumpa äcklet

tack för hjälpen! 🙂 och nu hoppas jag verkligen att alla killar inte är som honom! då lovar jag att ja går å blir nunna! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofajaaa:

och nu hoppas jag verkligen att alla killar inte är som honom! då lovar jag att ja går å blir nunna!

nej som tur är så är inte alla killar som honom


   
SvaraCitera
Hando

sofajaaa:

nu hoppas jag verkligen att alla killar inte är som honom!

Han är nog ett extremfall, så det är inget du bör oroa dig för [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofajaaa:

blir nunna!

lycka till! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en helcool kille, äkta lady's man. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

lycka till!

haha kan behövas ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa fifan, usch. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du kär?

Annars, vad ska du med honom till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Är du kär?

Annars, vad ska du med honom till?

neä.. :/
hmm jadu en bra fråga, men jag hoppas att alla inte är som han bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofajaaa:

neä.. :/
hmm jadu en bra fråga, men jag hoppas att alla inte är som han bara

Haha nej då, knappast. Du hittar nog också en bra kille eller tjej ska du se [smile]


   
SvaraCitera