Aviseringar
Rensa alla

Lite hjälp? lite bekymrad


Ämnesstartare

NickoKick:

Under läkningstiden så ja,

jamen bra ^^

då behöver jag inte lida så länge [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men hur e det med skoter hjälm och industrial ?[shake]


   
SvaraCitera

Jag har ett vanligt hål i brosken som fortfarande efter 2 år gör ont iblnad, jag kan bara ha tunna små ringar i den.
det är ju väldigt svårtläkt stället och är inte specellt skönt att sova på det örat ett bra tag efter hålet gjort så om du gör tänk på vilekn sida du sover på 😀
Och balla inte ur efter första hålet =)
Gör rätt ont att ta i brosken 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mo_oi:

så om du gör tänk på vilekn sida du sover på 😀
Och balla inte ur efter första hålet

jag tänker ju ta i den sida jag ligger på 😛 dels för att i det andra örat har jag redan en helix och massa andra.. men ja ha ju lärt mig att sova på den andra sidan p.g.a min tragus 😛

mo_oi:

Gör rätt ont att ta i brosken 🙂

inte då.. men i och för sej ha ja bara tagit med pistol och inte nål.. kanske känns göttare.. [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kritan:

och ang. industrial, stämmer det att det är obehagligt/gör ont att sova på den?

min kompis har precis skaffat industrial, och hon är sjukt öm där, men hon har som sagt, precis skaffat den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o ja. har nyss skaffa min.. 2 dagar sen. DET GÖR ONT SÅ INÅT HELVETE!!!!!!!!! att ta alltså.. nu är proböemet att jag har glasögon och kalmen stör piercingen så den blir irriterad och skit.. hoppas jag kan ha glasögon när den läkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mo_oi:

stället och är inte specellt skönt att sova på det örat ett bra tag efter hålet gjort så om du gör tänk på vilekn sida du sover på

kruxet är att jag tog en forward helix i det andra örat. 😛 så ja kan inte liggga på det heller.. inte än i alla fall.


   
SvaraCitera
Ssarah

Vad är meningen med att ha en webhand?
Otroligt onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa.. kanske onödigt.. men snyggt. 😛 vilka piercingar e nödvändiga egentligen?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera