Aviseringar
Rensa alla

Lite hjälp på traven ( [love] Slid problem [love] )


Ämnesstartare

Min tjej är oskuld och har svårt med beröring där nere och endast lätt massage kan få henne att gilla det och få henne komma.
Jag som är lite mer erfaren respekterar hennes oskuld het och gör bara det som är rätt och känns rätt för henne med stor respekt i det hela.

Hur ska man göra för att sakta men säkert få bort det där onda som tydligen gör ONT när man berör med lite mer tryck med fingrarna?
Även penetrering av fingrar in i slidan är omöjligt i detta läge för att det också gör ont. Förståeligt som fan men även där går frågan över, hur ska man på bästa sätt ta sig lättare in och göra henne van så hon får det skönt och även slutliggare senare mot årets slut då hon blir 18 kan ha 6 utan ansträngning av normal smärta för tjejer som är oskuld?

Så Main frågor som kräver svar:
Hur gör jag , vad gör jag , bästa sätt?

[chocked] Jag kräver seriösa svar för det här är kanske ett vanligt problem bland oskulder och ursäkta om tråden existerar men jag kan inte tro att detta exakta problem redan finns så jag chansar. [chocked]

Bra svar belönas med schyssta feedbacks och tack för hjälp som flödar in.

Extra text läggs eventuellt till ifall jag missat att tillägga!

colouring_process_02.jpg


   
Citera

Enda anledningen jag kan komma på är att hon är för torr och att du trycker för hårt mitt på klitoris. Vissa är känsligare än andra där, vilket menas med att du kan testa att smeka henne på varsin sida av klittan istället för mitt på[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Enda anledningen jag kan komma på är att hon är för torr och att du trycker för hårt mitt på klitoris. Vissa är känsligare än andra där, vilket menas med att du kan testa att smeka henne på varsin sida av klittan istället för mitt på[tard]

Klitoris rör jag inte, jag har handen långt ner mot slid öppningen och blygdläpparna. Klitoris är hon också väldigt känslig mot så hon får ont även om jag skulle hålla på där.
Jag pullar inte någon om personen i fråga inte är våt. Och om hon är så gör jag henne det via andra upphetsning beröringar som t.ex slick smek och sug på brösten.

Smeker henne längre ner mot slid öppningen för längre upp finns klitoris och där gör det tydligen ondare.

Jag har gjort det här några gånger nu på henne och det känns både bättre för henne och för mig för hon får inte lika ont mer men fortfarande ont. Så då kan man undra hur man ska göra för att pulla inne i slidan, ska man försöka sig på att peta där lite oftare fast än hon får ont utav det ? Jobbigt för henne kan jag förstå.

Allt detta gör jag med kärlek och omtanke så jag vill bara göra det lättare och skönare för henne [smile]

Tack för ditt svar! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ta det långsamt och försiktigt, och använd mycket glidmedel.
Finns även bedövande glidmedel tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ta det långsamt och försiktigt, och använd mycket glidmedel.
Finns även bedövande glidmedel tror jag.

Okej ett lång shot men det kan man tänka på.
Om man har bedövande glidmedel, hur ska hon då kunna registrera skönt fram till en orgasm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rör försiktigt och lätt kring klitoris och slidan.

När hon känner att hon vill, tryck hårdare. Prata med henne, be henne vis/berätta vad hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hulda:

Rör försiktigt och lätt kring klitoris och slidan.

När hon känner att hon vill, tryck hårdare. Prata med henne, be henne vis/berätta vad hon vill.

Dude I'm all into that..
Jag rör jätte försiktigt men hon får ont ändå. Och då smeker jag blygläpparna för penetrering in i slidan med t.ex finger gör alldeles för ont och samma gäller klitoris..

Jag kommunicerar så gott jag kan med henne så än så länge går det bra med de lilla jag gör.. känner att jag vill ge mer.
Men jag låter tiden avgöra hur det blir. Hon behöver bli van helt enkelt [smile]

Tack för svaret!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Kanske är helt ute och cyklar men skulle gissa på att hon inte slappnar av utan spänner sig och tänker för mkt..

Eller helt enkelt är totalt överkänslig [cute]


   
SvaraCitera

Eheheheh gillar rubriken. Slid-problem.

Hursom: övning ger färdighet, I guess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Eheheheh gillar rubriken. Slid-problem.

Faktiskt så är det ett problem. Ingen är den andra lik och när man behöver hjälp fast än man är väldigt erfaren så är de till stor hjälp.

Jag har färdighet men detta case är Svååååååårt!..... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Kanske är helt ute och cyklar men skulle gissa på att hon inte slappnar av utan spänner sig och tänker för mkt..

Eller helt enkelt är totalt överkänslig [cute]

Missade dig...SRY!!!!

Hon var väldigt spänd i början,, ville att dt skulle bli skönt.
Men då sa jag åt henne att slappna av. Första gången för oss båda som det händer lixom. ( en sån smärta )
Så hon har blivit såååå avslappnad jag menar, hur skulle man inte kunna med min pull egenskap som man har. ( I'm skilled with both hands [wink] )

Kanske.. men hon är ny också så hon kanske bara inte är van vid sånt... jag vet inte..
JAG ÄR INGEN EXPERT DETTA ÄR NÅGOT JAG HÖRT SÅ INGEN BLIR TYP SNE PÅ MIG FÖR JAG SKRIVER DETTA meeeeeeen..... :
det är typ 50 - 50 chans att en tjej har smärtor nere i slidan. ingen vet varför och det finns inget helt bot mot det men så är det bara, jätte vanligt. Därför blir jag extra orolig när hon får så ont att man inte ens kan trycka mer än lätt på läpparna,, ännu mindre känna på slidöppningen lr smeka klitoris ..

Inget av detta är hennes fel, jag beskyller henne inte jag respekterar henne och vill bara göra det Gött för henne [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min första tanke var att hon kanske hade vestibulit.. Har inga erfarenheter av detta men det kan ge förfärliga smärtor INNUTI slidan (vad jag vet). Blev lite fundersam när du skrev att det gällde klitoris också.

Tror det bästa hade varit att prata med henne om det och be henne uppsöka gynekolog (UM's är bäst, vana vid folk som tycker det är läskigt). Då får ni veta säkert vad problemet är och får förmodligen en lösning på det.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Naxxrams:

Kanske.. men hon är ny också så hon kanske bara inte är van vid sånt... jag vet inte..

Vad jag minns så var det ju lite ont då killen höll på där nere då man var ovan, det sitter ju mycket i huvudet också. Fast för mig gick det över nästan direkt, kan dock bero på att jag var väldigt nyvaken och sen i övrigt har hög smärtgräns.

Men även nu känner man ju att om man är spänd, om än bara lite så kan det ju göra ont och vara obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porrgroda:

Min första tanke var att hon kanske hade vestibulit.. Har inga erfarenheter av detta men det kan ge förfärliga smärtor INNUTI slidan (vad jag vet). Blev lite fundersam när du skrev att det gällde klitoris också.

Tror det bästa hade varit att pr.. eTC

Okej det låter jobbigt.. Vestibulit.. man kan kolla på Wikipedia.
Jag vet inte om hon har smärtor INNe i slidan för dit hinner jag inte komma,, går knappt att röra ingången [sad]
Ja den tycks också vara värk i såå... jag vet inte.. väldigt ovan.. men frågan är hur man ska gå till väga.. få bort smärtan om det gör ont jämt och ständigt.. för hur gör man bäst för att en smärta ska förvsinna..

Hon har varit ganska nyligen hos en Gynekolog och enligt dom hade hon inget. ( Gällande vanlig rutin inte om detta problem ).
Okej låter som trogna personer 🙂
Ah jag ska fortsätta gå sakta in på och se om dt släpper eller inte.. om det inte blir bättre så får jag följa med henne till en UM som du föreslog.
Tack för rådet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Vad jag minns så var det ju lite ont då killen höll på där nere då man var ovan, det sitter ju mycket i huvudet också. Fast för mig gick det över nästan direkt, kan dock bero på att jag var väldigt nyvaken och sen i övrigt har hög smärtgräns.

Men även nu känner man...etc

jojo det kan jag förstå att det de var. skönt att höra [smile]
aha okej så du anser att hon ska slappna av ännu mer av total avslappning [crazy] får då stimulera henne ganska mkt extra om hon ska slappna av helt [wink]
Tack!


   
SvaraCitera