Aviseringar
Rensa alla

Lite hjälp på traven ( [love] Slid problem [love] )


var inte så fjantig, tryck in snoppen bara[shake]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Naxxrams:

Tack!

Annars kanske hon inte är redo för det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Hur gör jag , vad gör jag , bästa sätt?

Om det du gjort hittills fortfarande inte hjälpt kanske det är dags att tänka tanken att låta henne vara tills hon verkligen vill. Hon kan spänna sig, även om du tkr hon verkar avslappad, eftersom hon vet att det du strax kmr göra gör ont. Gör annat istället, kyssar, smek överallt utom där och undvik området helt och hållet om det känns obehagligt för henne på minsta lilla sätt. Kan vara bra för er båda. Hon kanske inte är redo helt enkelt.


   
SvaraCitera

låter som hon har vestibulit, tkr hon borde gå till gyn o kolla upp det där.
annars spänner hon sig väl bara och är nervös o så. ge det mer tid o gå inte för fort fram. [smile]


   
SvaraCitera
Emmy95

Tycker det verkar konstigt det där. Menar ja är bara 14 och är också oskuld men sådär känslig så det gör så ont är de inte på mig.
Tror med hon har vestibulitet, som föregående sa så ska hon nog åka till gyn och kolla upp det.
Sen tror jag också att hon spänner sig för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När en tjej är oskuld kan de göra ont men det är bara att ta det sakta tills det går och hon borde även försöka själv när inte du inte är med och försöka lära känna sin egen kropp på det viset. Glidmedel kan underlätta mycket imed att om hon inte är blöt nog kan det bli lite stramt och göra ont.


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Annars kanske hon inte är redo för det..

Hon är ju grymt gammal, varför skulle hon inte vara redo?

Vad innebär eg att vara redo isf?


   
SvaraCitera

Froggi:

Hon kanske inte är redo helt enkelt.

På vilket sätt hjälper något av det du sagt?


   
SvaraCitera

vestibulit?

om inte, drick massa alkohol, glidmedel, slicka henne, börja töja ut med fingrar nästa dag mer nästa mer nästa mer tillslut så lär kuken komma in

eller be henne töja ut sig själv går det?


   
SvaraCitera

om inget av ovanstående fungerar så tror jag hon behöver gå till en psykolog sånt kan sitta i huvet


   
SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Hon är ju grymt gammal, varför skulle hon inte vara redo?

Hon kanske inte är redo psykiskt.. Bara för att hon är gammal så betyder det ju inte att hon är redo för sex och hon kanske har någon "spärr" i huvudet som säger att det är fel därav kan hon verka avslappnad men tycka det gör ont ändå..


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Hon kanske inte är redo psykiskt..

Vad menar du eg med redo? Redo för vad? Sex är inte en enormt påfrestande upplevelse man behöver veckor för att förbereda sig för.
Speciellt när man inte föreställer sig att det är så!

Jeay_L:

har någon "spärr" i huvudet som säger att det är fel därav kan hon verka avslappnad men tycka det gör ont ändå..

På vilket sätt skulle det hjälpa om han betedde sig som att hennes vanföreställningar vore normala?


   
SvaraCitera

Naxxrams:

oskuld

Naxxrams:

ONT

Naxxrams:

ont.

vad är det med dig och fetmarkeringar?

Naxxrams:

slutliggare

???

Naxxrams:

mot årets slut då hon blir 18 kan ha 6 utan ansträngning av normal smärta för tjejer som är oskuld?

que?

Naxxrams:

Jag som är lite mer erfaren respekterar hennes oskuld het och gör bara det som är rätt och känns rätt för henne med stor respekt i det hela.

hahahaha, du formulerar dig väl


   
SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

På vilket sätt skulle det hjälpa om han betedde sig som att hennes vanföreställningar vore normala?

Eftersom du inte är trådskaparen och alltså inte har problem så ser jag ingen anledning att fortsätta tjafsa med dig..

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Så då kan man undra hur man ska göra för att pulla inne i slidan, ska man försöka sig på att peta där lite oftare fast än hon får ont utav det ? Jobbigt för henne kan jag förstå

gör henne kåt, (jag vet att du försöker) alt. vänta tills hon verkligen vill. använd mycket glidmedel. första gången/erna göt det ont, det är bara så. det är bara att stå ut, eller vad man säger. ha sex fast bara lite, nästa gång lite mer osv, bara att köra på. någon gång mååste hon väl ändå ha sex, och det är väl enda lösningen som jag ser det. om hon har mycket problem kanske hon borde fundera över att gå till ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera