Aviseringar
Rensa alla

Lite komplicerat!


Bajwa:

Guide för tjejer, hurså?

Nej men jag tänkte eftersom du var så bra på det här och är kille och antagligen gillar psykologi så varför inte? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läst "the game" ? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChippN:

Läst "the game" ? [crazy]

Ja lite. Jag är förvånad att du vet om den boken, trodde jag var den enda i Sverige som hade den. Men snacka om en överaskning.[smile]
Har tänkt läsa hela boken snart, kommit till än så länge till profiler.

Att jag inte läste den för 5 årsen [sad], men du kan däremot komma långt om du är villig att satsa tid. Och jag säger verkligen go for it![y]

Lycka till verkligen!

built this way:

Nej men jag tänkte eftersom du var så bra på det här och är kille och antagligen gillar psykologi så varför inte? [smile]

Saken är detta att det är inte min material, utan någon annans som jag översatt till svenska. Men det materialet är fritt tillgängligt, och källan är bara endast för killar. Dessutom har jag lagt till lite själv, egentligen är detta material för andra än vilsna tonåringar.

Men jag tycker att detta ska vara ute på nätet, för just tonårskillar. Okunskapen är jättestor, stor obalans i vilket resulterar att bara 5% av alla killar får 95% av alla tjejerna i vissa fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Lycka till verkligen!

Lånade den från skolbiblioteket i fredags [bigcheers]
Har bara hunnit runt 80 sidor än. Riktigt intressant läsning.
Blir nog så att jag köper den sen också. [crazy] Den är rätt rolig faktiskt, det är något lite komiskt över alltihop men samtidigt seriöst [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChippN:

Lånade den från skolbiblioteket i fredags [bigcheers]

Tog lång tid för mig att hitta.

Fyfan skolbiblioteket?
Vafan vilken skola är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Fyfan skolbiblioteket?

Haha, den stod uppställd med framsidan utåt också. Så den syntes ordentligt xD Började garva lite smått när jag såg den [crazy]

Bregårdskolan i Karlskoga.
Kändes som en udda plats att hitta den på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChippN:

Haha, den stod uppställd med framsidan utåt också. Så den syntes ordentligt xD Började garva lite smått när jag såg den [crazy]

Jag kommer att aldrig att förstå skolbibliotek allstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag kommer att aldrig att förstå skolbibliotek allstå.

Inte jag heller. Men jag klagar inte, fick ju en bra bok [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

"Sluta försöka förföra mig, feel ... jag vet vad du håller på med!" istället för "Sluta försöka förföra mig ... jag vet vad du håller på med!"

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Bajwa:

Jag är förvånad att du vet om den boken, trodde jag var den enda i Sverige som hade den

nix, du e inte ensam om att ha läst den, jag köpte den för ca ett år sedan[bigsmile]
tack ska du ha för tipsen

och waje, du e verkligen inte ensam om detta problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChippN:

Lånade den från skolbiblioteket i fredags [bigcheers]

[censur][censur][censur][censur]


   
SvaraCitera

du e absolut inte ensam 🙂

har samma problem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallescola5:

har samma problem...

Vad tycker du om guiden då?


   
SvaraCitera

Bajwa:

Ja lite. Jag är förvånad att du vet om den boken, trodde jag var den enda i Sverige som hade den. Men snacka om en överaskning.

Detta skrev du för en månad sen? Haha.

Jag vet inte med dig, men för mig händer det relativt ofta att när man sargar brudar på exempelvis krogen så får jag frågan om jag har läst "Spelet".

Förmodligen för att jag är lite halvtaskig och inte kör egna repliker men fortfarande, inte bara majoriteten av killarna känner till boken utan även brudarna.

Jag kan lova dig, du är inte den enda som har boken i din ägo! HAHA! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tampong:

Jag kan lova dig, du är inte den enda som har boken i din ägo! HAHA! [bigcheers]

Hmm, jag märkte sedan att det inte var samma bok som vi båda hade, även om jag trodde titeln var densamma.

Nu vet jag att boken går att hitta här: http://www.prisjakt.nu/bok.php?p=881304

Och har funnits på Svenska i 2 år.
Det finns en uppföljare för övrigt eftersom många hade samma problem som du nämnde ovan.

Den jag menade var den här...tyvärr är det mycket spam på sidan:
http://www.onlinepickupsecrets.com/

När jag kollade först på sidan tänkte jag att allt verkar vara oseriös, och att bilderna säkert var photoshoppade.

Så jag leta reda på materialet och läste igenom det och i min förvåning så skulle jag kunna bli en facebook "player" skaffa tjejer och coola/schysta kompisar genom facebook om jag verkligen läste igenom och jobbade på det.

Men just nu har jag inget större intresse/glöd pga. annat och jag är inte lika kåt som jag var typ 4 årsen.


   
SvaraCitera