Aviseringar
Rensa alla

Lite konstig kompis...


Ämnesstartare

Jag har en kompis som i Lördags sa upp vänskapen, men de som är lite med denna prson är att hon gör de med många av sina vänner, för att sen bli vän igen med dom.. Idah bad jag en annan vän hälsa henne att hon jag är osams med betyder väldigt mkt för mig å att jag mår dåligt över de som skett.. Då svara hon tillbaka till henne- "Jag beklagar de som har hänt"

Så trög som jag är så fattar jag typ vad de betyder, att hon typ är ledsen för att de blev såhär, å att hon kanske vill ha tillbaka de som de var.. Elr har ni ngn annan förklaring av när ngn skriver just så inom vänskap när man är lite ovänner? 🙂


   
Citera

hon är psykopat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, lite kanske.. men försök svara mer på de jag fråga så är ni snälla 🙂


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hon är psykopat

Inte säga så! Det är en människa vi pratar om. [no-no]


   
SvaraCitera

Sendjil:

Inte säga så! Det är en människa vi pratar om. [no-no]

Enbart människor som kan vara psykopater, soo..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plz, kör inte tråden OT.. försök ist svara vad ni tror vf hon "beklagar de som har hänt" asså att hon sa upp vänskapen...


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Enbart människor som kan vara psykopater, soo..

men gumman... det här är inte en sådan människa som är en riktig psykopat [cute] hon kanske är en playa [wink]


   
SvaraCitera

MEN FRÅGA HENNE VARFÖR HAR FOLK SÅ SVÅRT ATT KOMMUNICERA, dessutom låter du som en jävla toffel som låter henne behandla dig som hon behandlat alla sina tidigare vänner, hon behöver en fet smäll på käften


   
SvaraCitera

Sendjil:

men gumman... det här är inte en sådan människa som är en riktig psykopat [cute] hon kanske är en playa [wink]

men gumman.. tyst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vf kan aldrig en sådan tråd bli serigös.. De enda jag vill ha svar på e vad ni tror hon begklagar.. är de att hon ångrar allt elr vadå? Jag kan ej fråga då hon blockat mig för några dagar sen.. 🙁


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men gumman.. tyst

vet att du tycker om mig [blush]


   
SvaraCitera

hahah hon är som jag [love]


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag kan ej fråga då hon blockat mig för några dagar sen.. 🙁

om du är blockad så tror jag inte hon ångrar sig.. (?)


   
SvaraCitera

Okej okej förlåt Haroldlovenånting..
du får ursäkta Lounge Fact.. hon kan vara lite udda ibland [censur]

Men det är väldigt skumt att hon håller på det här sättet,
man kan ju fatta att man blir frustrerad, det skulle jag också vart.
Hon kanske har ångest av att umgås med folk? Eller så tycker hon kanske inte om personen hon träffar man ändå vill träffa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

Men det är väldigt skumt att hon håller på det här sättet,
man kan ju fatta att man blir frustrerad, det skulle jag också vart.
Hon kanske har ångest av att umgås med folk? Eller så tycker hon kanske inte om personen hon träffar man ändå vill träffa den.

Så de kan betyda att hon vill va min vän, men är lika tveksam..


   
SvaraCitera