Aviseringar
Rensa alla

Lite konstig kompis...


haroldlowe12:

Så de kan betyda att hon vill va min vän, men är lika tveksam..

ahh, precis! jag skulle ha frågat henne om det är något som bekymmrar henne eller något över att du är med henne [smile]
Då får du ju reda på om det är något som svackar mellan er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

ahh, precis! jag skulle ha frågat henne om det är något som bekymmrar henne eller något över att du är med henne
Då får du ju reda på om det är något som svackar mellan er

De kan ha varit då vi vart osams när vi snackat för mkt med varandra på MSN.. å att han sen ångrar de..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

De kan ha varit då vi vart osams när vi snackat för mkt med varandra på MSN.. å att han sen ångrar de..

han ? är det en kille [sad] jag trodde det va en tjej haha


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Vf kan aldrig en sådan tråd bli serigös

Fjortisproblem[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

han ? är det en kille jag trodde det va en tjej haha

Nej, mena hon, var lite snabb att skriva där.. Men svara de du tänkte..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Nej, mena hon, var lite snabb att skriva där.. Men svara de du tänkte.

ahh tänkte väl haha, blev lite förvirrad där [shake]
men asså.. ja jag tror att det är så, hon kan ha saknat dig som kompis och tyckt att det inte är värt att förlora dig [sad]
Så därför vill hon återuppta kontakten igen [smile]

Frågan är om du vill det? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

ahh tänkte väl haha, blev lite förvirrad där
men asså.. ja jag tror att det är så, hon kan ha saknat dig som kompis och tyckt att det inte är värt att förlora dig
Så därför vill hon återuppta kontakten igen

Frågan är om du vill det?

Jo, jag vill de. men de är svårt då hon har tagit bort och blockat mig på FB.. å blockat mig på MSN.. men de kan också va så att hon vill pausa ett tag..

En annan som jag snackar med tror lika som dig, att hon nog vill ha tillbaka kontakten..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jo, jag vill de. men de är svårt då hon har tagit bort och blockat mig på FB.. å blockat mig på MSN.. men de kan också va så att hon vill pausa ett tag..

En annan som jag snackar med tror lika som dig, att hon nog vill ha tillbaka kontakten..

men fan va dumt av henne att ta bort dig från FB och msn.. det där är dålig stil asså, och ännu konstigare att hon ångrar allt.. men men vissa är väl annorluda antar jag [wink]

prova med att fråga henne varför hon beteer sig som hon gör? [smile]


   
SvaraCitera

Kompisar (?) som bara säger upp kontakten är ofta ingen bra ideé att försöka få den tillbaka. Det är bara konstatera att det fungerar ej (ofta ligger det saker som minskat intresse bakom) och därför bryter ni kontakten för bådas bästa. Ingen mår bra av att hållas kvar i det förflutna det är nuet som spelar någon roll. Men annars är nog det nedanstående faktum en bra idée annars lägg det hela bakom dig och umgås med andra vänner än just den specifika.

Sendjil:

prova med att fråga henne varför hon beteer sig som hon gör?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag har en kompis som i Lördags sa upp vänskapen

sådant händer mig ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

sådant händer mig ofta

oki, å de brukar också lösa sig elr?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

oki, å de brukar också lösa sig elr?

ja men när det väl Löst sig är relationen ganska s.k. uppknullad

fast alla relationer är mer lr mindre uppknullade
skitsamma, har inte tänkt igenom det här.
ha det bra.


   
SvaraCitera

ben1632:

Ingen mår bra av att hållas kvar i det förflutna det är nuet som spelar någon roll

Det där måste vara det klokaste jag har fått läsa under hela denna sommar. Jag ska ta och tänka på detta när något utav detta kommer ské i framtiden, då syftar jag på om jag skaffar en tjej och något dåligt händer t:ex otrohet.. och då kan det vara bra att komma ihåg dessa ord du just sade. Det skulle nog underlätta en hel del faktist! [cheers]

Tack för dina visa ord! [love] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är vi vänner igen och de har funkat nu i över en månad.. Jag är glad för de 🙂

Hon är en vän som är oersättbar, hon betyder för mig å vill mig alltid väl 🙂


   
SvaraCitera

skulle gissa på att hon har smärre psykiska problem


   
SvaraCitera