Aviseringar
Rensa alla

Lite lessen,,,


Ämnesstartare

hej alla ungdomar.se

jag börjar bli ganska trött på att folk inte tror på att jag finns. det börjar få mig att tänka över om jag ens existerar på riktigt här i livet, rent fysiskt alltså!

Kan man sluta finnas om ingen tror att man finns? [confused][cry]

har väldigt svårt att sova på nätterna för att jag tänker på vad alla ska skriva på ungdomar.se nästa dag om mig. vet inte vad dom tror längre... vet inte vad jag tror heller.

dagarna känns overkliga.

finns jag?
vem är jag?

K kk (kung köttkvarnen[love])
Image


   
Citera
mynona

köttkvarnen:

finns jag?
vem är jag?

Ingen tvivlar på att Köttkvarnen finns. De undrar bara om Kvarnen finns exklusivt eller är uppdelad på flera

säkert har de fel

du är ingen konstgjord kejsare

[sad][love]


   
SvaraCitera

Alla älskar dig kvarnen [sad][love] Du finns och du betyder oerhört mycket för ALLA på den här sidan, det är bara vissa människor som är avundsjuka och inte kan greppa faktumet att du existerar. Låt inte hatarna trycka ner dig och få dig att må dåligt!

kvarnen forever [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ingen tvivlar på att Köttkvarnen finns. De undrar bara om Kvarnen finns exklusivt eller är uppdelad på flerasäkert har de feldu är ingen konstgjord kejsare

tack mynona... det värmen in till benen...


   
SvaraCitera

köttkvarnen:

Kan man sluta finnas om ingen tror att man finns?

m om man bara är en ide om en existens

men tkr verkligen att d är tråkigt att du känner sä[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Alla älskar dig kvarnen Du finns och du betyder oerhört mycket för ALLA på den här sidan, det är bara vissa människor som är avundsjuka och inte kan greppa faktumet att du existerar. Låt inte hatarna trycka ner dig och få dig att må dåligt! forever

åh ja... denna svartsjuka som växer innuti människor. satans otyg! [mad]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

Vet hur det känns.. har hänt mig också, för längesedan och på ett annat forum. Man blir ju riktigt ledssen. Men det är faktiskt sant att de är avundsjuka, de har själva fått lägga så mycket energi på att bli populära att det verkar helt absurt hur snabbt du omfamnas av alla.

Det är så jävla dumt hoppas de fattar det och ta inte åt dig. [love]


   
SvaraCitera

den är tråden är så sorglig och vacker [sad] stå på dig kvarnen! jag vet att du finns [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack alla som visar support... jag kunde sova inatt faktiskt! [bigsmile]

[love]

kvarnis


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Men det är faktiskt sant att de är avundsjuka, de har själva fått lägga så mycket energi på att bli populära att det verkar helt absurt hur snabbt du omfamnas av alla.

Tycker detta verkligen sätter huvudet på spiken!

Folk har väldigt svårt att förstå hur du på så kort tid blivit mer populär än medlemmar som ansträngt sig i flera år, så då tänker de att det måste vara något lurt när sanningen i själva verket inte är svårare än att du är bäst på att vara bäst [love]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

du betyder oerhört mycket för ALLA på den här sidan

tala för dig själv din tölp!!!


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

där är en hatare
låt honom inte få dig att må dåligt köttkvarnen


   
SvaraCitera

jag hatar inte, jag tycker bara inte att överdriven hyllning signalerar genuin respekt.


   
SvaraCitera