Aviseringar
Rensa alla

Lite nya funktioner!


Nintendo:

Oki, fattade vad det var nu och: TA BORT.

ÄR DET FÖR ATT MAN SKA SE VAD DEN MAN BEVAKAR GÖR???


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ÄR DET FÖR ATT MAN SKA SE VAD DEN MAN BEVAKAR GÖR???

Ja! [mad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja! [mad]

[cry]


   
SvaraCitera

Alltså, jag fattar inte varför ni ständigt gör saker som gör sidan sämre.
Grejen med att ha massa skit nedanför skrivrutan är att man måste "hitta" skrivrutan mitt i sidan hela tiden. Upptäckte nu hur opraktiskt det är att inte kunna trycka ner till botten och börja skriva.
Varför gör ni massa funktioner som bara försvårar användandet av sidan! [mad] Nä, det här måste ni ta bort. Beröm er med att det är bra att ha en relaterade trådar-funktion om den var på en särskild knapp.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[cry]

[badgrin]


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ÄR DET FÖR ATT MAN SKA SE VAD DEN MAN BEVAKAR GÖR???

Nintendo:

Ja! [mad]

[sad][shake][tard]


   
SvaraCitera

ååååh jag börjar redan bli galen av att när jag space:ar ner sidan hamnar fel hela tiden. ÄNDRA.


   
SvaraCitera

antrax:

[sad][shake][tard]

enhimmelskdrog:

[cry]

Testade på Tobbish! Kan se album som han har raderat och sådant. Mycket skumt. Kan se allt han skriver [tard]

Får notis så fort han gör något också!!! [tard]

Namnlösgdfgdfgdf.jpg


   
SvaraCitera

Allt det där mojset här under *pekar neråt* ... jag vet inte om den är så fancy alltså.
Det ser lite ut som när jag försökte koda i html första gången och pajjade en bloggsida. [shake]
Jag antar att det inte är färdigställt än så som det ser ut nu, men hela grejen känns rätt onödig.
"Relaterade inlägg" är roligt och smidigt, men går det inte att göra mindre på något sätt? Eller kanske bara en knapp som leder till en sådan sida.

Notifieringar är lite läskigt. FRA hurra, eller vad? (ja jag vet att allt det där går att kolla upp annars också, men att någon ska "stalka" en? Nej tack)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Testade på Tobbish! Kan se album som han har raderat och sådant. Mycket skumt. Kan se allt han skriver [tard]

Får notis så fort han gör något också!!! [tard]

[sad][sad][sad]

Som sagt:

antrax:

Notifieringar är lite läskigt. FRA hurra, eller vad? (ja jag vet att allt det där går att kolla upp annars också, men att någon ska "stalka" en? Nej tack)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Testade på Tobbish! Kan se album som han har raderat och sådant. Mycket skumt. Kan se allt han skriver [tard]

[cry]


   
SvaraCitera

Jag får lite dåligt samvete av att bara gnälla.
Positiv feedback:
Det är kul att ni gör ändringar och försöker fräscha upp. Jag tror att det blir jättebra i slutändan, bara sidan blir klar och alla vänjer sig.[y]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ska ni göra det lättare att stalka användare?

Vi testar en funktion som gör att man ska kunna följa användare. Dock så ska vi - så klart - även lägga till så att man kan välja att inte kunna bli bevakad.


   
SvaraCitera

Vad knasigt det ser ut när man skriver :c

Har nu adblockat massvis, älskade adblock [love][love]


   
SvaraCitera