Aviseringar
Rensa alla

Lite osäker på sex..


Ämnesstartare

Hej! Jag ska försöka ta det kort.

Jag har endast haft sex en gång och detta var för ett par månader sedan. Anledning till att jag inte gjort det sedan dess (trots jag velat) är att jag blev osäker efter det. När jag hade sex kom killen knappt in i mig, jag har tänkt att "det var säkert för det va första gången" men ändå gnager tanken i mig att det kommer vara likadant nästa gång igen.. Och det skulle nästan kännas lite pinsamt om killen är erfaren och jag är för trång, att han tänker att det inte är värt det eller något..

Jag har ett annat litet problem med, jag hatar mina bröst!
Tycker verkligen att de är jättesmå. Känner mig som en kille när jag ser mina kompisars bröst. Detta är också en anledning till att jag inte velat ha sex, om jag är helt naken och killen blir avtänd p.g.a mina små bröst. Folk säger "det kommer" eller "de hinner säkert växa massa! De växer ju tills du är 20", men det hjälper inte så mycket.

Tacksam för svar![love]


   
Citera
Ämnesstartare

trångt e bra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juliaa92:

att han tänker att det inte är värt det eller något..

Du har inte fattat det där med killar än, eller hur?
Vi vill bara ha sex. Vi tänker inte på annat än sex.
Ge oss sex.
Dirrmode alltså, qvinna.

Så nej, han kommer inte tänka så.
Han vill ha fittan.

juliaa92:

Jag har ett annat litet problem med, jag hatar mina bröst!

Trams.
De ska vara små!
Nu vet jag ju dock inte om du är seriös när du säger att du känner dig som en kille med brösten - för SÅ små är dom då troligen inte.

Moar titz 2 teh pe0plez.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

trångt e bra

Yes, det är bara att arbeta säg uppåt om man säger.


   
SvaraCitera
smisk

Äh, det finns värre saker än det. Tänk på barnen i Biafra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om en kille bara går efter hur du ser ut och villken kroppsbyggnad du har är han inte en bra pojkvän. Sen som kommer han säkert att respektera dig. Det går säkert bra[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de flesta killar gillar flickor med små bröst och trånga fittor. (ej ironi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Om en kille bara går efter hur du ser ut och villken kroppsbyggnad du har är han inte en bra pojkvän.

Vadå, kan man inte ha sex med folk om de inte är ens pojkvän? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vadå, kan man inte ha sex med folk om de inte är ens pojkvän?

Jo det kan man, fast oftast försöker man lära känna personen innan. Jag sa bara att det inte är en bra kille ifall han bara bryr sig om hur man ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjejer som har komplex för sina små bröst (vilket de inte har någon anledning att ha) måste vara ett av de mest största och ändå onödigaste problemen som existerar.
Lustigt nog ser man allt mer trådar från killar fast där det gäller küken... Kan inte bara alla sluta ha onödiga jävla komplex!? [mad]
.
Finns en anledning till att det är 18-årsgräns på porr. Unga klarar uppenbarligen inte av att kolla på den utan att bli hjärnskrynklade...

juliaa92:

Tacksam för svar![love]

Trång - inga problem, löser sig.
Små bröst - inga problem! [mad] De är lena, mjuka och mysiga ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Jag sa bara att det inte är en bra kille ifall han bara bryr sig om hur man ser ut.

Du sa att det inte var en bra pojkvän. Och om man inte har intresse av annat än att ligga med personen i fråga, hur är särskilt mycket annat än utseende relevant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men herregud
jag har nog knullat minst 1000 gånger och min fitta är fortfarande för trång ibland, det går om man tar lite i taget.
men om det var din första gång, var du verkligen kåt och våt?


   
SvaraCitera

tycker det är fint med mindre/små bröst 🙂 sen att du är trång, det är så det är.. skaffa en stadig pojkvän/kk så att ni kommer förbi det stadiet så kommer allt bli finfint ska du se [y]


   
SvaraCitera

juliaa92:

Jag har ett annat litet problem med, jag hatar mina bröst!

Det går över, kanske inte helt, men mycket i alla fall, om du har en bra kille som får dig att känna dig bekväm i dig själv. [smile]

juliaa92:

När jag hade sex kom killen knappt in i mig, jag har tänkt att "det var säkert för det va första gången" men ändå gnager tanken i mig att det kommer vara likadant nästa gång igen..

Övning ger färdighet osv. Ge det tid. [party]

Ilikepieee:

Han vill ha fittan.

Jah började tänka på bergsbestigare och såg framför mig hur 2 människor har sex och det står en brevid som skriker "TA FITTAN, BESTIG DET DÄR VENUSBERGET, TOPPEN ÄR DIN!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inge fel med små bröst =)


   
SvaraCitera