Aviseringar
Rensa alla

Lite problem med att hitta jeans...


Ämnesstartare

Jag har ganska smala ben, på tex ginatricot får jag alltid ta minsta storleken i jeans (strl 24), men då får jag klämma igen knappen i midjan, men jeansen är fortfarande lite slappa. Senaste jeansen jag köpte var de svarta stretchjeansen på carlings för 399 i strl XS, de var ganska okej, MEN eftersom jag inte har så bred röv osv så måste jag dra upp dom skitmycket för att de ska sitta tajt vid röven, även fast det är låg midja så hamnar dom uppe vid naveln och baksidan är värst.. ser ut som världens högsta midja, skitfult. Jag behöver MASSOR tips!

det här är jag:

haha ne vars men hon och jag har typ exakt samma kroppstyp och HON har låga jeans som fan, och snygga i övrigt. Vart kan man hitta jeans med extremt låg midja som är väldigt tajta? (som helst ska sitta som en slickad katt). Är desperat! Ge mig alla tips ni kommer på, men helst inga då man måste beställa från internet.
ENDAST seriösa svar tack! Har problem med idioter som larvar sig i varje inlägg jag gör vilket är en gnutta irriterande...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag med!! Kan i princip endast ha märkesjeans pga detta.
Fast jag köpte faktiskt ett par jättefina jeans på lindex för ett tag sedan som satt bra både i midjan och benen. Lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah men videon.. är du seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahah men videon.. är du seriös?

Hittade den randomly och valde endast ut den för att vi har identiska kroppar.. OCH för att hon har låga jeans (för att ge en hint på vad jag är ute efter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

Hittade den randomly och valde endast ut den för att vi har identiska kroppar.. OCH för att hon har låga jeans (för att ge en hint på vad jag är ute efter)

Ok. Men kom ihåg att för tajta jeans kan ge svamp. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kom ihåg att för tajta jeans kan ge svamp

HAHA jo jag är medveten om det.. men jag använder sällan jeans, kan iofs vara för jag inte har några...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kan i princip endast ha märkesjeans pga detta

Vilket märke är lägst midja och tajtast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

Vilket märke är lägst midja och tajtast?

Beror ju modell men annars är väl cheap mondays både billiga, låga och tajta? Har aldrig köpt sådana själv men du kan ju testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror ju modell men annars är väl cheap mondays både billiga, låga och tajta? Har aldrig köpt sådana själv men du kan ju testa.

Ok tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen relevant kunskap utan vill bara gratulera till din goda smak. Död och förruttnelse åt plagg med höga midjor.


   
SvaraCitera

har 2 par cheap monday
billigaste och bästa jeansen jag köpt
rekommenderar


   
SvaraCitera

Nachac:

Död och förruttnelse åt plagg med höga midjor.

varför?
problemet med låga jeans tycker jag är att bärarna lätt får väldigt utstickande love handles
det är inte så jättesnyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

problemet med låga jeans tycker jag är att bärarna lätt får väldigt utstickande love handles

ja
ogillar
men gillar låga jeans ändå


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ja
ogillar
men gillar låga jeans ändå

tycker det är tråkigt att röven syns när man sitter ner[n]
har sådana som går till naveln nu åtminstone


   
SvaraCitera

Du får lära dig att sy! Är inte så svårt att sy in jeans.


   
SvaraCitera