Aviseringar
Rensa alla

Lite sexiga hojar o sexig brud


Ämnesstartare

Lite sexiga hojar o sexig brud fran RB Custom Shoppers som ligger i Houston, Texas. Var o kollade in deras hojar for ett par veckor sedan o det ar en drom for den MC intresserade! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

I min högstadieklass gick det en kille som hade en t-shirt med ett tryck där en naken tjej gränslade en motorcykel. Ovanför spektaklet stod texten "Bad boys toys".
Jag tyckte varken om killen eller t-shirten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Bil / MC / Motorsport


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag tyckte varken om killen eller t-shirten.

När jag började ettan i lågstadiet så var det en tjej i trean som var häftig och cool (gick blandklass) som alltid hade en t-shirt där det stod "Liten på jorden men stor i orden när ni kallar en tjej för hora" på.
Tänker ofta på den tröjan.


   
SvaraCitera

isola:

När jag började ettan i lågstadiet så var det en tjej i trean som var häftig och cool (gick blandklass) som alltid hade en t-shirt där det stod "Liten på jorden men stor i orden när ni kallar en tjej för hora" på.
Tänker ofta på den tröjan.

Haha, va? Hon var alltså nio år och hade det trycket? Konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Haha, va? Hon var alltså nio år och hade det trycket? Konstigt.

Bra av hennes mamma att inpränta feminism i henne i ung ålder!!


   
SvaraCitera

Yeah, brudar i sitt rätta element. Det blir som en kosmisk reaktion när brudar är på stora manliga hojar.


   
SvaraCitera

isola:

Bra av hennes mamma att inpränta feminism i henne i ung ålder!!

Alltså ja. Kändes som ett otippat tryck pga av åldern bara. Jag vågade inte ens säga "fan" när jag var så gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså ja. Kändes som ett otippat tryck pga av åldern bara. Jag vågade inte ens säga "fan" när jag var så gammal.

Hemma hos mig så fick man svära, så det var inte kul för mig att göra det. Tog bort all spänning med det liksom. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Hemma hos mig så fick man svära, så det var inte kul för mig att göra det. Tog bort all spänning med det liksom. [sad]

Ajdå. Tar du igen det nu genom att svära åt dagisbarnen när föräldrarna kommer för att hämta dom? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ajdå. Tar du igen det nu genom att svära åt dagisbarnen när föräldrarna kommer för att hämta dom? [cute]

Mm [blush]

Jag personligen tycker ju inte att svordomar är särskilt vackra, men säger de fan någon gång ibland så stör det ju inte mig. Fast så kan jag ju inte säga där såklart, måste vara sådär ahh oherregud han svor etc!!!! i personalrummet.
Men till ungarna kan jag säga att man måste lära sig alla fina ord innan man får svära.


   
SvaraCitera

Mmmm, baby. Alla brudar e objekt! Inge brud utan sillisar [cool]


   
SvaraCitera

isola:

. Fast så kan jag ju inte säga där såklart, måste vara sådär ahh oherregud han svor etc!!!! i personalrummet.
Men till ungarna kan jag säga att man måste lära sig alla fina ord innan man får svära.

Dom kommer nog att växa upp till fina människor dom där barnen :'D


   
SvaraCitera

Stora kukar och små tajta fittor.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Mmmm, baby. Alla brudar e objekt! Inge brud utan sillisar [cool]

Är du understimulerad? [love]


   
SvaraCitera